Дата на провеждане:
10.07.2015


Място на провеждане:
гр. София, хотел Експо,


Лектор:
Методи Нейков


Резюме:

Чрез този курс ще видите доказани и готови за използване модели и трикове в директните продажби и успешните комуникации.

Заедно ще разгледаме основните акценти:

  • Всички аспекти на комуникацията, а именно какво да правим преди, по време и след среща.
  • Как да разчитаме бързо и лесно нашият събеседник и как да влияем на хората, ситуацията и на себе си.
  • Ще навлезнем и в детайлите на комуникацията, защото там се крие тайната на успешните продажби.
  • Разглеждайки съзнанието, подсъзнанието и научавайки се да разчитаме сигналите, които хората ни дават, за нас няма граници на успеха!
  • Ще споделя с Вас своят собствен опит и опита на множество чуждестранни продавачи и комуникатори, с които се запознах и черпих практически съвети и разработени модели през последните 8 години.
  • Също ще говорим и за големите страхове на продавача, а именно: невъзможни таргети, оборване на възражения, „твърдоглави“ клиенти и „студен“ контакт, след като придобиете увереност и преодолеем заедно тези притеснения, за Вас ще се отворят много възможности и ще увеличите многократно Вашият успех!

След края на курса, Вие:

  • Ще имате ясна представа и конкретни стъпки за продаване.
  • Ще имате готови за ползване НЛП и подсъзнателни похвати, които ще Ви гарантират успех!
  • Ще можете да различавате видовете хора и да разчитате техните сигнали.
  • Ще имате необходимите инструменти да управлявате всяка една ситуация в професионален и личен план.

Познанията, които ще придобиете по време на обучението , ще можете да ги използвате веднага!!!Тъй като те са доказани в практиката на многобройни продавачи и комуникатори.
От професионалистите, който се чувствам късметлия, че познавам и от НЛП, аз успях да взема много! Заповядайте, за да вземете и Вие!

Мнения и коментари на участници от предходни обучения:

Обучението на г-н Методи Нейков беше изключително професионално поднесено, разбираемо и с много примери от специфичната дейност на дружеството,които той адаптира към нуждите и практическата насоченост на обучението. Всички участници останаха удовлетворени от представената информация и поради това ” ЗД Евроинс – здравно осигуряване ЕАД” смята и занапред да осъществява съвместна работа с г-н Нейков” –  фирма ЗД Евроинс – здравно осигуряване ЕАД”

” Пенсионно осигурително дружество – Бъдеще АД, препоръчва г-н Методи Нейков като лектор и НЛП практик, развил много НЛП практики в продажбите и комуникациите. В избора си на лектор се спряхме на г-н Нейков, заради богатия му практически опит ( 8 г. в областта на продажбите) и отличната му професионална квалификация. Това което най-много ни допадна е, че обучението беше интерактивно, с много активна комуникация между лектора и публиката. Получихме много положителни отзиви от нашите служители и вече дори можем да регистрираме първите резултати от инвестицията си в това обучение. Поради тази причина, ние препоръчваме г-н Методи Нейков заради неговия професионализъм и комункационни умения” – фирма Пенсионно осигурително дружество – Бъдеще АД

Вижте част 2 на интервюто ТУК 

ВАЖНО:

  • Обучението се провежда с малка група участници.
  • Цените са крайни.
  • Начин на плащане: по банков път в полза на Академия Респонса – по предварително издадена от нас проформа-фактура.
  • Плащане на място е възможно само с карта и с увеличение на цената с 20%

 

Включва:                                                                          . Икономичен….  Стандарт        Бизнес … … 
Участие в курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Индивидуални материали да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Въпроси и казуси към лекторa да да да
Обяд на тристепенно меню да да
Ваучер за индивидуална консултация след обучението (100 лв) да

Лектор

Програма

9:00 Настаняване и регистрация
09:30
  • Кои са репрезентативните системи на хората и как да ги използваме?
  • Как хората кодират информацията в главата си?
  • Какви са шестте нива на комуникация?
  • Какви са типовете хора?
11:00 Кафе-пауза
11:30
  • Как да хващаме внимание и изграждаме доверие по най-лесния начин?
  • Какво е синхронизация и как да я използваме правилно?
  • Какво е подсъзнанието и какви “вградени програми” може да използваме?
13:00 Обедна почивка
14:00
  • Кои са „Магическите Думи“ водещи към успеха?
  • Какво да правим преди и по време на телефонна комуникация?
  • Как да работим в “Ритъм от 3″ ?
15:30 Кафе-пауза
15:45
  • Как да използваме модела “Подсъзнателно закотвяне” ?
  • Как да оборваме възражения?
  • Какво да правим когато имаме сблъсък на възприятията със събеседника?
  • Доказано успешна структура на продажбата.
17:30 Закриване на обучението.

Място на провеждане

гр. София, хотел Експо,

http://www.hotelexposofia.com

Бест Уестърн Хотел Експо се намира на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 149. Бизнес хотел, който се намира само на няколко минути от Летище София и недалеч от центъра на града. Хотелът е в непосредствена близост до Интер Експо и Конгресен Център.

  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор