Дата на провеждане:
20-22.08.2014


Място на провеждане:
Света Елена, Св. св. Константин и Елена, Варна


Лектори:
адв. Светлана Нейкова
адв. Станислава Стоицева
Иван Нейков


Резюме:

На прага на новата учебна 2014/2015 година, практическият семинар „ЗОП & Работно време“ и отличните ни лектори насочват вниманието на Вас – директорите и административния персонал, към две основни предизвикателства в управлението на учебните заведения:

Промените в Закона за обществените поръчки (ЗОП);
Всички аспекти свързани с работното време на педагогическия персонал в учебните заведения .

Промени в ЗОП
Осигурете си спокойствие в управлението на Вашето учебно заведение, като получите експертен прочит на промените в ЗОП и реални знания за това как да ги прилагате в разходването на Вашия бюджет. Опитът и професионалните качества на Адв. Светлана Нейкова и Адв. Станислава Стоицева са гаранция за разбираемия език и „превода“ на промените, който ще получите по време на семинара.

Работно време на педагогическия персонал в учебните заведения
По време на втората част от обучението ще имате удоволствието да работите с нашия топ лектор г-н Иван Нейков, който е амбициран да разгледа и дискутира с Вас всички аспекти на управлението на работното време в учебните заведения. Както самия той споделя , темата дава много широки възможности, а неговата основна задача, ще е да Ви запознае с тях и да ги пречупи през призмата на всеки участник в практическия семинар.

Практическите семинари на Академия Респонса, насочени към управление на учебните заведения в България, са разработени изцяло в помощ на директорите, административния и педагогически персонал.

Курсът е подходящ за директори и административен персонал на учебното заведение.

Работен език:
Български
Такса участие:
396 лв. – крайна цена.
Цената включва:
Такса обучение, персонални учебни материали на хартиен и електронен носител, консултации, конферентни разходи, 4 кафе-паузи, удостоверение и 2 нощувки в хотел Света Елена със включени закуска, обяд и вечеря.
Безплатно ползване на: външен и вътрешен минерален басейн, шезлонг и чадър, безплатен интернет в общите части на хотела.
Материали:
Всеки участник ще получи персонални материали на хартиен и електронен носител.

Допълнителна информация:

  • Доплащане за самостоятелна стая – 70 лв. (35 лв. на ден)
  • Възможност за участие в курса без нощувки и изхранване.
  • Възможност за настаняване преди и след курса в хотела.
  • Възможност за настаняване на придружители на участниците.

Лектори

Програма

  • 13:00 – Настаняване и обяд на участниците.
  • 14:30 – Регистрация на участниците.
  • 15:00 – Откриване на семинара.
  • Електронен подпис и връзка с Агенцията за обществени поръчки.
  • Нови изисквания за съдържанието на вътрешните правила-задължение на възложителя.
  • Профил на купувача – същност, съдържание, информация, подлежаща на публикуване.
  • 16:30 – Кафе-пауза
  • 16:45 -18:00 – Публична покана – нови законови изисквания, нови ограничения, нови правила за провеждане.
  • 18:00 – 21:00 – Вечеря
  • 08:00 – Закуска
  • 09:30
  • Открита процедура – достъп до документация за участие, обстоятелства по чл. 47-51 от ЗОП, гаранции за участие и изпълнение.
  • Критерии за подбор, методика за оценка на офертите, особености при участие на подизпълнителни.
  • Провеждане на процедура, назначаване на комисия, сключване на договор, изменение на договор, прехвърлимост на паричното вземане на изпълнителя.
  • 11:00
  • Кафе-пауза
  • 11:15 – Практически въпроси и консултации.
  • 13:00 – Обяд
  • 14:30
  • Редовно работно време на педагогически и непедагогически персонал.
  • Работно време и учебни часове при изпълнение на минималната норма задължителна преподавателска работа и над нея.
  • Задължения на педагогическия персонал за спазване на работното време извън учебните часове.
  • Възможности на работодателя за удължаване и намаляване на работното време.
  • 16:00 – Кафе-пауза
  • 16:15 – 18:00
  • Непълно работно време. Различните форми на непълна заетост и ползите за работодателя от неползването им
  • Режими на работно време.
  • Вътрешни актове на работодателя относно работното време.
  • Разпределение на работното време.
  • 18:00 – 21:00 – Вечеря
  • 08:00 – Закуска
  • 09:30
  • Ненормиран работен ден и учебната програма.
  • Сумирано изчисляване на работното време.
  • Работно време с променливи граници и учебните часове.
  • 11:00 – Кафе-пауза
  • 11:15
  • Извънреден труд и извънкласни и извънучилищни дейности и форми на заетост на педагогическия персонал (изпити, олимпиади, състезания, кръжоци , клубове, екскурзии и др. подобни)
  • Работно време на педагогическия персонал при вечерна и задочна форма на обучение
  • Често допусканите грешки от екипа на работодателя
  • Съдебна практика.
  • 12:30 – Закриване на обучението. Раздаване на удостоверения.

Място на провеждане

Света Елена, Св. св. Константин и Елена, Варна

www.svetaelena.com

Хотел Света Елена се намира в най-стария български черноморски курорт “Св.Св.Константин и Елена”. Разположен в непосредствена близост до живописната ботаническа градина "Екопарк", на 7 км от центъра на гр. Варна и 400 м от морския бряг, хотелът предлага почивка за всяка възраст и всеки сезон.

  • Света Елена
  • Света Елена
  • Света Елена
  • Света Елена
  • Света Елена
  • Света Елена

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор