Дата на провеждане:
22-24.04.2015


Място на провеждане:
Калина Палас, Трявна


Лектори:
адв. Светлана Нейкова
адв. Станислава Стоицева
Иван Нейков


Резюме:

По желание на Вас, многобройните ни клиенти, избрахме следващия комбиниран курс, по време на който ще се дискутират едни от най-актуалните теми в областта на образованието. Отличните ни лектори насочват вниманието Ви – директорите и административния персонал, към няколко основни предизвикателства в управлението на учебните заведения:

  • Последните промени в ЗОП и приложение на правилника – законови изисквания и добри практики.
  • Трудови и граждански договори в образованието
  • Работно време за педагогически и непедагогически персонал
  • Работно облекло
  • Условия за пенсиониране на персонала в училищата

През първата част на обучението Адв. Светлана Нейкова и Адв. Станислава Стоицева ще Ви запознаят със Закона за обществените поръчки (ЗОП) и добрите практики при прилагането му. Практическата насоченост на курса има една основна цел – да си осигурите спокойствие в своята работа, като получите експертен прочит на последните промени в ЗОП и реални знания за това как да ги прилагате в разходването на средства на Вашето учебно заведение. Опитът и професионалните качества на лекторите са гаранция за разбираемия език и „превода“ на промените, който ще получите по време на курса.

През втората част на обучението ще имате удоволствието да работите с нашия топ лектор г-н Иван Нейков, който ще разгледа и дискутира с Вас едни от най-актуалните теми в сферата на образованието, изцяло разработени по Ваше желание.

Както самия той споделя, темите дават много широки възможности за педагогическия и непедагогическия персонал, а неговата основна задача, ще бъде да Ви запознае с тях и да ги пречупи през призмата на всеки участник в практическия семинар. Споделянето на добри практики и дискутирането на реални казуси, ще Ви помогне да усвоите множество ценни знания, които ще можете да отнесете със себе си след обучението.

Всеки участник ще има възможност да получи лична консултация с лекторите и да задае своите индивидуални въпроси.

Не пропускайте шанса да надградите знанията си и да чуете експертното мнение на нашите специалисти.

Практическите семинари на Академия Респонса, насочени към управление на учебните заведения в България, са разработени изцяло в помощ на директорите, административния и педагогически персонал.

Защо да участвате?

  • Ще научите какви са добрите практики при прилагането на ЗОП и ще се запознаете с последните изменения
  • Ще разберете как да спестите време и усилия за подготовката на документацията за обществени поръчки;
  • Ще получите практически съвети за реализирането на обществена поръчка;
  • Ще намалите риска от грешки и пропуски, които биха довели до неприятности с изпълнители или безконечни обжалвания;
  • Ще си разясните новите изменения при пенсионирането на педагогически и непедагогически персонал в училището.
  • Ще разберете кога и как да използвате трудови и граждански договори;
  • Ще се запознаете с новите режими на работно време, различните форми на непълна заетост и ползите за работодателя от използването им.

Цена:

Редовна цена след 31.03.2015 г.:
Такса участие + 2 нощувки в двойна стая + изхранване – 420 лв.

Втори участник:
Такса участие + 2 нощувки в двойна стая + изхранване – 396 лв.

Цената включва: Цената е крайна и включва: такса участие, материали на електронен носител; 2 нощувки в двойна стая с 2 закуски, 2 вечери и 1 обяд на 23.04.2015 г., 4 кафе-паузи, консултации, удостоверение, ползване на паркинг и интернет в хотела; безплатно ползване на закрит плувен басейн, фитнес.

Начин на плащане: по банков път – по предварително издадена проформа-фактура

Допълнителни услуги:

  • Опции за организиран транспорт от София и Варна
  • Настаняване в самостоятелна стая – 60 лв. (30 лв. на ден)
  • Учебни материали на хартиен носител – 24 лв. крайна цена
  • Възможност за участие в курса без нощувки и изхранване
  • Възможност за настаняване преди и след курса.
  • Възможност за настаняване на придружители на участниците

Лектори

Програма

  • 14:00 – Регистрация на участниците
  • 14:30 – Откриване на семинара
  • 14:30
    • – Правилник за прилагане на закона за обществените поръчки:
      • – разширяване на обхвата на правилника
      • – препоръчителни образци на документи
    • – Вътрешните правила за обществени поръчки:
      • – видове вътрешни правила
      • – значение на правилата
      • – административно–наказателна отговорност при липсата им
  • 16:00 – Кафе-пауза
  • 16:30
    • – Профил на купувача: същност, действия по осигуряване на публичност и публикуване на профила на купувача, срокове
    • – Публична покана:
      • – нови правила при възлагане
      • – практически аспекти при възлагането – съобщение до средствата за масово осведомяване, състав и работа на комисия
      • – добри практики
  • 17:30 – Индивидуални консултации и решаване на казуси
  • 19:00 – Вечеря
    • 9:00
      • – Открита процедура:
        • – новите моменти в практиката по прилагане на ЗОП
        • – документация за участие в процедурата;
        • – условие за участие на външни експерти в подготовката на документацията за участие;
    • 10:30 – Кафе-пауза
    • 11:00
      • – Открита процедура
        • – изисквания към кандидатите/участниците по чл. 47 от ЗОП;
        • – критерии за подбор на участниците.
    • 12:00 – Обяд
    • 13:00
      • – Работно време и учебна заетост за педагогически и непедагогически персонал
      • – Нови режими на работно време.
      • – Непълно работно време. Различните форми на непълна заетост и ползите за работодателя от използването им.
      • – Вътрешни актове на работодателя относно работното време
    • 14:30 – Кафе-пауза
    • 14:45
      • – Работно облекло и униформено облекло за педагогически и непедагогически персонал.
      • – Процедури за предоставянето на облеклото
      • – Задължения на работещите относно предоставеното им облекло
    • 16:45 – Решаване на казуси. Индивидуални консултации.
  • 9:00
    • – Трудови и граждански договори в образованието.
    • – Нови и неизползвани форми на полагане на труд в учебните заведения.
    • – Работа по втори трудов договор при един и същ работодател и при различни работодатели.
    • – Нови възможности за работа с предприятия за временна работа
    • – Нови възможности за работа от разстояние – дистанционна работа; телеуърк; надомна работа и др.
    • – Каква е ползата на работодателя от трудовите договорите за дистанционна работа в учебното заведение.
    • – Възможности и рискове при използване на граждански договори в учебните заведения
  • 10:30 – Кафе-пауза
  • 10:45
    • – Условия за пенсиониране на персонала в училищата
  • 12:00 – Дискусия. Закриване на обучението.

Място на провеждане

Калина Палас, Трявна

www.kalinapalace.com

Хотел "Калина Палас" в гр. Трявна е най-доброто място за почивка - грандиозна гледка към Балкана, кристален въздух и идеални климат условия. Разположен е в гр. Трявна, в географския център на България, в сърцето на Стара планина. Модерно оборудван и стилен, хотелът Ви предоставя максимален комфорт, както за провежане на фирмени събития, така и за почивка. Всичко това се допълва от очарованието на запазилия автентичността си гр. Трявна, както и от разположените наблизо комплекси Боженци, Етъра и многобройни манастири. Уюта и гостоприемството в хотела се съчетават с нашите предожения за организирани походи, колоездене, разглеждане на забележителности и други занимания за свободното време.

  • Калина Палас
  • Калина Палас
  • Калина Палас
  • Калина Палас
  • Калина Палас
  • Калина Палас

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор