Дата на провеждане:
02.11.2017


Място на провеждане:
гр. София, хотел Експо,


Лектор:
Иван Нейков


Резюме:

Защо да участвате?
Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в настоящите социално-икономически условия. Именно работното време е едно от условията, които стават все по-гъвкави и това ще бъде акцентът ни в това обучение.

Какво ще съдържа курсът?
Курсът е изцяло практически и слага акцент върху широките възможности на работодателя при използване на различните видове работно време, както и процедурите при ползване на почивки и отпуски. Често с няколко промени в режима на работата се наблюдават много положителни изменения както за работодателите, така и за служителите.

Знаем добре, колко ценно е времето на всеки работодател и затова събрахме за Вас информацията на едно място. Ще разгледаме:

  • Кои са неизползваните модели за организация на работното време?
  • Какви са ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими?
  • Кои са новите и неизползвани форми на полагане на труд?
  • Какви са процедурите при различните видове отпуски, които трябва да спазваме?
  • Кои са вътрешните актове, късаещи работното време, почивките и отпуските?
  • Какви са предизвикателствата при работа от разстояние – дистанционна работа, home office, телеуъркинг, надомна и т.н.
  • Кои са новите моменти в договорите за дистанционна работа – здраве и безопасност, работно време, задължения и отговорност?

Какво ще получите допълнително?

В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението, тъй като групите ще бъдат ограничени. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация!

Какво включват учебните материали?
Учебните материали са включени в пакет „Стандарт“. Включват богато съдържание полезни примерни документи и образци,  подготвени от лектора (на хартиен и електронен носител), както и актуалната нормативна база (тя е предоставена само на диск).

За кого е подходящ курса?
Курсът е подходящ за мениджъри, тийм лидери, експерти и специалисти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.


Внимание! Ако курсът НЕ се окаже подходящ за Вас може да го замените с някой друг от тази серия:

  • МОДУЛ 1: Задължения и отговорности на експертите по управление на човешки ресурси.
  • МОДУЛ 2: 20-те вътрешни нормативни актове за добро управление на човешките ресурси.
  • МОДУЛ 3: Набиране и подбор на персонал.
  • МОДУЛ 4: Атестиране и оценка на труда. Формиране на работната заплата.
  • МОДУЛ 5: Сключване и изменение на трудовото правоотношение. Избор на договор.
  • МОДУЛ 6: Прекратяване на трудовото правоотношение. Съкращения в щата. Прилагане на 7 различни начина на прекратяване на трудовото правоотношение.
  • МОДУЛ 7: Работно време, почивки и отпуски. Възможности на работодателя за въвеждане на гъвкаво работно време.
  • МОДУЛ 8: Трудови задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност на служителите и работниците.
  • WORKSHOP по трудово право – разработване на вътрешни нормативни актове
  • WORKSHOP по трудово право – Сключване, изменение и прекратяване на трудовото правоотношение

ГАРАНЦИЯ 


“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!


Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес…
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Комфортни места на предните редове     да
Лична консултация с лектора след обучението     да
 Цена 150 лв.  180 лв.  240 лв.
 
-20% Отстъпка за ранно записване до 15.09.2017  120 лв.  144 лв.   192 лв. 

Цените са крайни за един участник.

!! Местата са ограничени !!! Моля, не превеждайте пари без да сте получили официално потвърждение с фактура !!!


За да се регистрирате, изберете количество от съответния пакет и след това бутон РЕГИСТРАЦИЯ. Попълнете полетата и продължете до финализиране на заявката. При успешна регистрация ще получите веднага потвърдителен имейл с фактура.


Лектор

Програма

9:00 Регистрация на участниците
9:30
  • Редовно работно време;
  • Удължаване и намаляване на работното време – възможности на работодателя;
  • Непълно работно време;
  • Различните форми на непълна заетост и ползите за работодателя от използването им;
  • Режими на работно време;
  • Вътрешни актове на работодателя относно работното време.
11:00 Кафе-пауза
11:30
  • Ненормиран работен ден – ползи за предприятието.
  • Сумирано изчисляване на работното време – ползи за работодателя.
  • Работно време с променливи граници – интереси за роботодателя и работника.
  • Новите промени в Кодекса на труда.
  • Често допускани грешки от екипа на работодателя;
  • Съдебна практика.
13:00 Обедна почивка
14:00
  • Нови и неизползвани форми на полагане на труд.
  • Нови възможности за работа от разстояние – дистанционна работа; телеуърк; надомна работа и др.
  • Каква е ползата на работодателя от трудовите договорите за дистанционна работа.
  • Нови моменти в трудовите договори за дистанционна работа – може ли да се съчетава работа на традиционно работно място и дистанционна работа.
  • Права и задължения на работодателя при договор за дистанционна работа.
  • Работното място при договор за дистанционна работа.
  • Как се осигуряват здравословни и   безопасни условия на труд при дистанционна работа.
  • Режими на работно време при дистанционна   работа.
  • Задължения на работника при дистанционна работа.
  • Нови вътрешни нормативни актове на предприятието при дистанционна работа.
  • Съдебна практика относно   изпълнението на договори за дистанционна работа.
15:30 Кафе-пауза.
16:00
  • Почивки и официални празници;
  • Видове отпуски;
  • Придобиване право на отпуск;
  • Ползване на отпуск, прекъсване на ползването, отлагане на ползването;
  • Възнаграждение по време на отпуск;
  • Отпуск при временна неработоспособност.
  • Отпуск поради бременност, раждане, осиновяване и отглеждане на дете;
  • Отпуск за повишаване на професионалната квалификация;
  • Вътрешни актове на работодателя относно почивките и отпуските;
  • Типични пропуски на екипа на работодателя;
  • Съдебна практика.
17:30 Дискусия. Закриване на обучението.

Място на провеждане

гр. София, хотел Експо,

http://www.hotelexposofia.com

Бест Уестърн Хотел Експо се намира на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 149. Бизнес хотел, който се намира само на няколко минути от Летище София и недалеч от центъра на града. Хотелът е в непосредствена близост до Интер Експо и Конгресен Център.

  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор