Дата на провеждане:
06.10.2017


Място на провеждане:
гр. София, хотел Експо,


Лектор:
Иван Нейков


Резюме:

Защо да участвате?
Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в настоящите социално-икономически условия. Именно това е и основният фокус на практическия курс с лектор г-н Иван Нейков.

Какво ще съдържа курсът?
Tренинг курсът е изцяло практически и слага акцент върху вътрешната нормативна уредба на предприятието, както и трудовите задължения и дисциплинарна и имуществена отговорност, която според г-н Нейков поставя основата за рационално и компетентно управление на човешките ресурси.

В многообразието от вътрешни нормативни актове в практиката на предприятията, ние ще насочим вниманието Ви към най-важните от тях, с помощта на които ще си осигурите сигурност, стабилност и предвидимост в управлението на персонала.

С помощта на множество казуси и примери от практиката ще добиете реални знания за това как да създавате, променяте и работите с най-важните нормативни актове, като акцентът ще бъде върху отношенията работодател – работник, при които винаги има много въпросителни и деликатни моменти.

Какво ще получите допълнително?
В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението, тъй като групите ще бъдат ограничени. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация!

Какво включват учебните материали?
Учебните материали са включени в пакет „Стандарт“. Включват богато съдържание полезни примерни документи и образци,  подготвени от лектора (на хартиен и електронен носител), както и актуалната нормативна база (тя е предоставена само на диск).

За кого е подходящ курса?
Курсът е подходящ за мениджъри, експерти и специалисти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.


Внимание! Ако курсът НЕ се окаже подходящ за Вас може да го замените с някой друг от тази серия:

  • МОДУЛ 1: Задължения и отговорности на експертите по управление на човешки ресурси.
  • МОДУЛ 2: 20-те вътрешни нормативни актове за добро управление на човешките ресурси.
  • МОДУЛ 3: Набиране и подбор на персонал.
  • МОДУЛ 4: Атестиране и оценка на труда. Формиране на работната заплата.
  • МОДУЛ 5: Сключване и изменение на трудовото правоотношение. Избор на договор.
  • МОДУЛ 6: Прекратяване на трудовото правоотношение. Съкращения в щата. Прилагане на 7 различни начина на прекратяване на трудовото правоотношение.
  • МОДУЛ 7: Работно време, почивки и отпуски. Възможности на работодателя за въвеждане на гъвкаво работно време.
  • МОДУЛ 8: Трудови задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност на служителите и работниците.
  • WORKSHOP по трудово право – разработване на вътрешни нормативни актове
  • WORKSHOP по трудово право – Сключване, изменение и прекратяване на трудовото правоотношение

ГАРАНЦИЯ 


“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!

 


Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Комфортни места на предните редове да
Лична консултация с лектора след обучението да
 Цена 150 лв.  180 лв.  240 лв.
20% отстъпка при записване до 15.09.2017 г.   120 лв.  144 лв.  192 лв.

Цените са крайни за един участник.


За да се регистрирате, изберете количество от съответния пакет и след това бутон РЕГИСТРАЦИЯ. Попълнете полетата и продължете до финализиране на заявката. При успешна регистрация ще получите веднага потвърдителен имейл с фактура.



Лектор

Програма

9:00 Регистрация на участниците
9:30
  •     Вътрешните нормативни актове – нови възможности на работодателя да създава собствена уредба на трудовите отношения.
  •     Кои са 20-те основни вътрешни нормативни актове в сферата на управлението на човешките ресурси?
  •     Кои от тях липсват в предприятието ни?
  •     Как да разработваме вътрешните нормативни актове?
  •     Най-честите грешки на екипа на работодателя.
11:00 Кафе-пауза
11:15
  •     Кога можем да изменяме, допълваме или отменяме вътрешните нормативни актове?
  •     Процедури за влизане в сила на вътрешните нормативни актове. Длъжни ли сме да обнародваме вътрешните нормативни актове?
  •     Как работодателя може да създава нови задължения на работниците и служителите. Това води ли до изменение на трудовите договори?
13:00 Обедна почивка
14:00
  •     Задължения за лоялност към предприятието.
  •     Задължения за повишаване на квалификацията.
  •     Задължения за опазване и неразпространение на служебна информация.
  •     Най-честите грешки на екипа на работодателя.
15:30 Кафе-пауза
15:45
  •     Дисциплинарна отговорност при неизпълнение на задълженията.
  •     Имуществена отговорност при неизпълнение на задълженията.
  •     Най- честите грешки на екипа на работодателя.
  •     Съдебна практика.
17:30 Дискусия. Закриване на обучението.

Място на провеждане

гр. София, хотел Експо,

http://www.hotelexposofia.com

Бест Уестърн Хотел Експо се намира на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 149. Бизнес хотел, който се намира само на няколко минути от Летище София и недалеч от центъра на града. Хотелът е в непосредствена близост до Интер Експо и Конгресен Център.

  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор