Дата на провеждане:
31.05-02.06.2017


Място на провеждане:
Роял Спа Хотел, гр. Велинград


Лектори:
Иван Нейков
адв. Светлана Нейкова


Резюме:

Целият курса включва 2 части и ще се проведе от 31 май до 02 юни.

ЧАСТ 1: СЕМИНАР 6в1: НОВИ ИЗИСКВАНИЯ ПРИ УПРАВЛЕНИЕТО НА ИНСТИТУЦИИ В СИСТЕМАТА НА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО И УЧИЛИЩНОТО ВЪЗПИТАНИЕ – ЗПУО, квалификация и атестиране, обществени съвети, документация и документооборот. 

ЧАСТ 2: Умения за разрешаване на конфликтни ситуации при работа с деца, родители и други заинтересовани страни.

НОВО в обучението: НАРЕДБА № 16 от 08.12.2016 г. за управлението на качеството в институциите.

НОВО в обучението: Умения за разрешаване на конфликтни ситуации при работа с деца, родители и други заинтересовани страни.

Множество въпроси възникват при разглеждането на закона и подзаконовите нормативни актове, затова и този курс ще бъде фокусиран върху най-важните аспекти.

В курса, освен обогатен с новите нормативни изисквания и повече практика, включваме и допълнителна тема: „Умения за разрешаване на конфликтни ситуации при работа с деца, родители и други заинтересовани страни.“

Целият курс ще включва 7 основни теми:

  • ТЕМА 1: НОВИ ПРАВОМОЩИЯ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
  • ТЕМА 2: НОВИ УСЛОВИЯ ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ
  • ТЕМА 3: НОВИ УСЛОВИЯ ЗА КАРИЕРНО РАЗВИТИЕ
  • ТЕМА 4: НОВИ УСЛОВИЯ ЗА АТЕСТИРАНЕ
  • ТЕМА 5: ОБЩЕСТВЕН СЪВЕТ
  • НОВА ТЕМА6: Управлението на качеството в институциите
  • НОВА ТЕМА 7: Умения за разрешаване на конфликтни ситуации при работа с деца, родители и други заинтересовани страни.

и още…

  • Нови задължения при управлението на учебни и детски заведения – изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетия Закон за училищното и предучилищното образовани;
  • изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетата Наредба № 4 за учебния план и Наредба № 2 за осигуряване накачеството на професионалното образование и обучение;
  • Нови функции и задължения на директора, на педагогическия съвет, на училищното настоятелство;
  • Нови органи за управление на различни процеси в учебните и детски заведения;

Защо да участвате?

  • Ще се запознаете със законовите изисквания в сферата на образованието;
  • Ще спестите време и усилия за подготовката на документацията;
  • Ще получите практически съвети за правилното изпълнение на Вашата отговорна работа;
  • Ще намалите риска от грешки и пропуски, които биха довели до неприятности;

Вижте по-подробна програма на обучението по-долу.


 ГАРАНЦИЯ 

“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!


Курса се състои от 2 одобрени от МОН обучения.  Обученията са одобрени със заповеди РД-09-1260 и РД-09-1261 и дават, на успешно преминалите участниците, 2 кредита! 


 

!!! Местата са ограничени !!! Моля, не превеждайте пари без да сте получили официално потвърждение с фактура !!! Благодарим Ви предварително!

Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Изпит+удостоверение с 1 кредит  – да да
Комфортни места на предните редове  –  – да
 Лична консултация с лектора по-време на / след обучението  –  да
Цена за участие в курса: 180 лв.  240 лв. 300 лв.
Ранно записване до 15 май 2017  120 лв.  180 лв. 264 лв.
 СУПЕР ранно записване до 03 май 2017  90   лв.  120 лв. 240 лв.
 Цените са крайни за 1 човек.

ВАЖНО! Нощувките НЕ са включени в цените по-горе!


Нощувки: Може да направим резервация за Вас в Хотел Роял Спа 4* 

  • 1 Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска – 60 лв.
  • 1 Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска и вечеря – 80 лв.
  • 1 Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска, обяд и вечеря – 96 лв.

  • 1 Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска – 99 лв.
  • 1 Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска и вечеря – 120 лв.
  • 1 Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска, обяд и вечеря – 135 лв.

    Цената включва: настаняване, хранене на съответната база, ползване на минерален басейн на открито /2 бр./, минерален детски басейн на открито, шоков басейн на открито /2 бр./, минерален термо басейн на открито /2бр./, минерално джакузи на открито /2 бр./, минерален басейн на закрито, минерален римски басейн, минерален детски басейн на закрито /2 бр./ , минерално джакузи на закрито, шоков басейн на закрито, зони за релакс, джакузи, финландски сауни, арома сауна, инфрачервена сауна, солна сауна, парна баня, панорамна парна баня, класическа парна баня, хамам, лакониум; детски кът; детска площадка, фитнес 250 кв.м./, WI-FI, паркинг

    Свържете се с нас, ако желаете нощувка в друг хотел по-висока или по-ниска категория! 


    ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ за този курс /най-често задавани към момента/:

  • Въпрос: Защо нощувките са отделно? Отговор: Защото има много различни варианти, от които всеки участник може да избере най-подходящият за него/нея!
  • Въпрос: Има ли организиран транспорт? Отговор: Не, тъй като няма достъчно желаещи. Имаме готовност, ако се събере дори малка група, ще организираме с удовослствие.
  • Въпрос: Ще има ли изпит и под каква форма? Отговор: Да, всички желаещи да получат кредит, трябва да положат изпит под формата на тест.

Лектори

Програма

14:00 Регистрация на участниците
14:30 Откриване на семинара
ЧАСТ 1 НОВИ ИЗИСКВАНИЯ ПРИ УПРАВЛЕНИЕТО НА ИНСТИТУЦИИ В СИСТЕМАТА НА ПРЕДУЧИЛИЩНОТО И УЧИЛИЩНОТО ВЪЗПИТАНИЕ – ЗПУО, квалификация и атестиране, обществени съвети, документация и документооборот.
НОВИ ПРАВОМОЩИЯ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ

  • Новите правомощия на директорите и заместник- директорите на институции в системата на предучилищното и училищното образование.
  • НАРЕДБА № 16 от 08.12.2016 г. за управлението на качеството в институциите.
  • НОВИ УСЛОВИЯ ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ
  • Новите условия и ред за повишаване на квалификацията на директорите и   педагогическите специалисти.
  • Новите условия и ред за придобиването на професионално-квалификационните степени.
  • Какво представлява системата от квалификационни кредити
16:00 Кафе-пауза
16:30 НОВИ УСЛОВИЯ ЗА КАРИЕРНО РАЗВИТИЕ

  • Новите   условия и ред за кариерното развитие на на учителите, директорите и другите педагогически специалисти
  • Задължително ли е създаването на професионално портфолио на учителите, директорите и другите педагогически специалисти?
  • НОВИ УСЛОВИЯ ЗА АТЕСТИРАНЕ
  • Нови условия и ред за атестиране на педагогическите специалисти
18:00 Въпроси и дискусия
18:30 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)
09:30 ОБЩЕСТВЕН СЪВЕТ

  • Как да създадем обществения съвет към детската градина – документация и процедури
  • Как да създадем обществения съвет към училището – документация и процедури
  • Функции на обществения съвет
  • Функции на настоятелството към детската градина и училището
11:00 Кафе-пауза
11:30 ДОКУМЕНТООБОРОТ И АРХИВИРАНЕ НА ДОКУМЕНТИ

  • Нови правила за създаването , съхранението и унищожаването на документация в детската градина и училището
13:00 Обедна почивка
ЧАСТ 2 Умения за разрешаване на конфликтни ситуации при работа с деца, родители и други заинтересовани страни.
14:00 УМЕНИЯ ЗА РАЗРЕШАВАНЕ НА КОНФЛИКТНИ СИТУАЦИИ.

  • Видове конфликтни ситуации
  • Различните стилове на поведение по време на конфликт според темперамента и характера на човека
  • Как да се избере стратегия за разрешаване на спор
  • Как може да се изгражда доверие както в децата и родителите, така и измежду служителите
  • Как да се преодоляват спорове между служителите и да се изгражда подходящия климат на работното място
  • Познаване на причините за възникване на конфликт
15:30 Кафе-пауза
15:45
  • Познаване и различаване на видовете конфликтни ситуации
  • Изграждане на умения за различаване на нивата на конфликта
  • Управление на конфликтите с цел постигането на положителен изход
  • Познаване и използване на техники за успешно решаване на конфликт:
  • Изслушване
  • Задаване на въпроси
  • Креативно мислене
18:00 Въпроси и дискусия
18:30 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)
09:00
  • Различаване на стиловете на поведение в конфликт и избиране на най – подходящия за момента
  • Познаване на видовете решения на конфликт
  • Обощение с акценти
11:30 Дискусия. Закриване на обучението

Място на провеждане

Роял Спа Хотел, гр. Велинград

www.royalspa.bg

Адрес: гр. Велинград, , бул. "Цар Самуил" № 3

Хотел Роял СПА се намира в квартал Чепино на Велинград и предлага общо 8 открити и закрити плувни басейна, както и безплатен WiFi интернет и безплатен паркинг. Гостите могат да ползват безплатно фитнес център, хидромасажна вана и сауна. Има 3 детски басейна и басейн с полу-олимпийски размери. Безплатно се предлагат финландска сауна, панорамна парна баня и лакониум. Всички стаи в хотел Роял СПА разполагат с климатик, плоскоекранен телевизор с кабелни канали и самостоятелна баня с душ. Всяка има собствен балкон с гледка към околната природа. Откритите басейни включват басейн с минерална вода, 2 басейна с топла минерална вода, 2 шокови басейна и 1 детски басейн. Има и 2 хидромасажни вани на открито с минерална вода. Вътрешните съоръжения включват басейн с минерална вода, римски басейн с минерална вода, шоков басейн, 2 хидромасажни вани и 2 детски басейна. Минералната вода в откритите басейни е с температура до 43°C. СПА центърът предлага масажи, турска и руска баня, които се предоставят срещу допълнително заплащане. Ароматната парна баня е на разположение срещу допълнителна такса. В хотела има 4 вида сауни - финландска, хималайска, инфрачервена и панорамна сауна. На място се намира ресторант, сервиращ традиционни български и популярни международни ястия. Хотел Роял СПА предлага съоръжения за барбекю срещу допълнителна такса, както и детска площадка.

  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор