Дата на провеждане:
26-27.01.2017


Място на провеждане:
гр. София, хотел Експо,


Лектор:
Иван Нейков


Резюме:

Резюме:

Защо да участвате?
Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в новите социално-икономически условия. Именно това е и основният фокус на практическия курс с лектор г-н Иван Нейков.

Какво ще съдържа курсът?
Tренинг курсът е изцяло практически и слага акцент върху вътрешната нормативна уредба на предприятието, както и трудовите задължения и дисциплинарна и имуществена отговорност, която според г-н Нейков поставя основата за рационално и компетентно управление на човешките ресурси.

В многообразието от вътрешни нормативни актове в практиката на предприятията, ние ще насочим вниманието Ви към най-важните от тях, с помощта на които ще си осигурите сигурност, стабилност и предвидимост в управлението на персонала.

С помощта на множество казуси и примери от практиката ще добиете реални знания за това как да създавате, променяте и работите с най-важните нормативни актове, като акцентът ще бъде върху отношенията работодател – работник, при които винаги има много въпросителни и деликатни моменти. Във втората част ще разгледаме всичко около трудовите задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност.
Ще се запознаете с конкретни техники за изготвяне и промяна на нормативни актове, с които защитавате в максимална степен интереса на работодателя в следните области:

  • Нови задължения на работниците
  • Дисциплинарна и имуществена отговорност
  • Опазване на служебна информация и служебна тайна
  • Задължения на работника за повишаване на квалификацията
  • Лоялност и защита интереса на предприятието от страна на работника

Какво ще получите допълнително?
В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация!

Какво включват учебните материали?
Учебните материали са предоставени както на хартиен, така и на електронен носител. Включват богато съдържание полезни примерни документи и образци,  подготвени от лектора.

За кого е подходящ курса?
Курсът е подходящ за мениджъри и експерти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.


ГАРАНЦИЯ 


“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!

Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Комфортни места на предните редове да
Ваучер за лична консултация с лектора след обучението да
Цена 228 лв.  285 лв. 360 лв.
 .      
РАННО ЗАПИСВАНЕ до 20.12.2016 г.   182,40 лв.   228 лв.  288 лв.
 Цените са крайни, с вкл. ДДС

За да се регистрирате, изберете количество от съответния пакет и след това бутон РЕГИСТРАЦИЯ. Попълнете полетата и продължете до финализиране на заявката. При успешна регистрация ще получите веднага потвърдителен имейл с фактура


 


Лектор

Програма

13:00 Регистрация на участниците.
13:30
  • Вътрешните нормативни актове – нови възможности на работодателя да създава собствена уредба на трудовите отношения.
  • Кои са 20-те основни вътрешни нормативни актове в сферата на управлението на човешките ресурси?
  • Кои от тях липсват в предприятието ни?
  • Как да разработваме вътрешните нормативни актове?
  • Най-честите грешки на екипа на работодателя.
15:00 Кафе-пауза.
15:20
  • Кога можем да изменяме, допълваме или отменяме вътрешните нормативни актове?
  • Процедури за влизане в сила на вътрешните нормативни актове. Длъжни ли сме да обнародваме вътрешните нормативни актове?
17:00 Въпроси и дискусия.
17:30 Консултации (Бизнес пакет)

 

9:30
  • Как работодателя може да създава нови задължения на работниците и служителите. Това води ли до изменение на трудовите договори?
  • Задължения за лоялност към предприятието.
  • Задължения за повишаване на квалификацията.
  • Задължения за опазване и неразпространение на служебна информация.
  • Най-честите грешки на екипа на работодателя.
11:00 Кафе-пауза
11:20
  • Последици от дисциплинарните наказания.
  • Вътрешни актове на работодателя относно трудовата дисциплина.
  • Обхват на имуществената отговорност.
  • Имуществена отговорност на служителите и работниците.
  • Имуществена отговорност на ръководителите.
  • Изключване на имуществената отговорност.
  • Ограничена имуществена отговорност.
  • Най-честите грешки на екипа на работодателя.
13:00 Обедна почивка
14:00
  • Основания, размер, ред за налагане, срокове.
  • Пълна имуществена отговорност.
  • Типични грешки на екипа на работодателя. Съдебна практика.
15:30 Кафе-пауза.
15:50
  •  Принципи на стопанисване на имуществото на предприятието.
  •  Документация на работодателя при налагане на имуществена отговорност на служителите и работниците.
  •  Как да избегнем най-често допусканите грешки.
17:30 Закриване на обучението. Раздаване на удостоверения

Място на провеждане

гр. София, хотел Експо,

http://www.hotelexposofia.com

Бест Уестърн Хотел Експо се намира на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 149. Бизнес хотел, който се намира само на няколко минути от Летище София и недалеч от центъра на града. Хотелът е в непосредствена близост до Интер Експо и Конгресен Център.

  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор