Дата на провеждане:
06-08.11.2019


Място на провеждане:
Роял Спа Хотел, гр. Велинград


Лектор:
Иван Нейков


Резюме:

 

Първото по рода си интензивно 3 в 1 обучение, което разглежда три актуални въпроса:

+ „Нови задължения и правомощия на ръководителите на образователни институции относно управлението на педагогическия и непедагогическия персонал през учебната 2019-2020 год, съгласно нови нормативни актове, в сила от 2019 година.“

  • Атестиране на персонала в образователните институции. Оценка на труда. Формиране на работни заплати. 
  • Работно време, почивки и отпуски в образователните институции. Възможностите на работодателя за въвеждане на гъвкави режими на работа. 

Резюме:

Ще бъдат разгледани въпроси свързани с различните системи за атестиране на персонала, както и различни начини за формирането на работната заплата и обвързването и с квалификацията.

  • Как да направим оценка на индивидуалното трудово представяне – критерии и показатели?
  • Как да процедираме при лошо представяне на служителя?
  • Може ли работодателя да намалява размера на работната заплата? – и още много отговори на казусите в практиката.

Втората тема ще обърне внимание на организиране на работното време, почивки и отпуски. Зимните празнични  и летните месеци са най-подходящи за такъв тип промяна и обучение, тъй като плавно и без стрес може да премине всяка преорганизацията.

В този курс ще бъдат разгледани широките възможности на работодателя при използване на различните видове работно време, както и процедурите при ползване на почивки и отпуски. Често с няколко промени в режима на работата се на наблюдават много положителни изменения както за работодателите, така и за служителите.

Ние знаем добре, колко ценно е времето на всеки работодател и затова събрахме за Вас информацията на едно място. Ако искате да разберете:

  • кои са неизползваните модели за организация на работното време…
  • какви са ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими
  • кои са новите и неизползвани форми на полагане на труд…
  • какви са процедурите при различните видове отпуски, които трябва да спазваме…
  • кои са вътрешните актове, късаещи работното време, почивките и отпуските…

... този курс е за Вас!

Запознайте се с всички подробности и възможности за работодателите, които ще Ви помогнат да оптимизирате процеса на работа.

Като Бонус ще бъде разгледени и „Нови задължения и правомощия на ръководителите на образователни институции относно управлението на педагогическия и непедагогическия персонал през учебната 2019-2020 год, съгласно нови нормативни актове, в сила от 2019 година.“

Вижте по-подробна програма на обучението по-долу.

 

ЦЕНА НА КУРСА: 360 лв. 

Вкл: УЧАСТИЕ с вкл. материали + 2 НОЩУВКИ в хотел Роял Спа 4* в двойна стая със ЗАКУСКИ, ОБЯДИ, ВЕЧЕРИ и още:  ползване на минерален басейн на открито /2 бр./, минерален детски басейн на открито, шоков басейн на открито /2 бр./, минерален термо басейн на открито /2бр./, минерално джакузи на открито /2 бр./, минерален басейн на закрито, минерален римски басейн, минерален детски басейн на закрито /2 бр./ , минерално джакузи на закрито, шоков басейн на закрито, зони за релакс, джакузи, финландски сауни, арома сауна, инфрачервена сауна, солна сауна, парна баня, панорамна парна баня, класическа парна баня, хамам, лакониум; детски кът; детска площадка, фитнес 250 кв.м./, WI-FI, паркинг

Внимание: Цената е валидна при записване до 25 октомври 2019 г. Цена при записване след 25-ти октомври: 420 лв. 


 

Доплащане за САМОСТОЯТЕЛНА СТАЯ: 100 лв. за целия престой

Доплащане за ТРАНСПОРТ: София – Велинград – София – 40 лв.


 

Често задави въпроси:

  • Въпрос: Колко струва курсът без нощувки и храна?
  • Отговор: Курсът струва 240 лв. на участник с вкл. материали, с ранно записване до 15-ти октовмри – 180 лв.

 ГАРАНЦИЯ “Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!


Обучението е одобрено със заповед РД-09-1274 на МОН и дават, на успешно преминалите участниците, 2 кредит! 



Лектор

Програма

14:00 Регистрация на участниците
14:30 Откриване на семинара
  • 1. + „Нови задължения и правомощия на ръководителите на образователни институции относно управлението на педагогическия и непедагогическия персонал през учебната 2019-2020 год, съгласно нови нормативни актове, в сила от 2019 година.“
16:00 Кафе-пауза
16:30
  • Атестиране на персонала в образователните институции. Оценка на труда. Формиране на работни заплати. 
  • Нови моменти в нормативната уредба и в добрите практики при формирането на работните заплати.
  • Вътрешни нормативни актове относно заплащането на труда.
  • Обвързване на квалификацията и работната заплата.
18:00 Въпроси и дискусия
09:30
  • Атестиране и формиране на работните заплати.
  • Как да направим оценка на индивидуалното трудово представяне – критерии и показатели.
  • Как да процедираме при лошо представяне на служителя.
11:00 Кафе-пауза
11:30
  • Може ли работодателя да намалява размера на работната заплата?
  • Фиксирана част на трудовото възнаграждение.
  • „Плаваща“ част на трудовото възнаграждение.
13:00 Обедна почивка
14:00
  • 2. Работно време, почивки и отпуски в образователните институции. Възможностите на работодателя за въвеждане на гъвкави режими на работа. 
  • Нови възможности за работодателя при прилагане на различни режими на работно време.
  • Редовно работно време.
  • Възможности на работодателя за   удължаване и намаляване на работното време.
  • Непълно работно време.
15:30 Кратка почивка
15:45
  • Сумирано изчисляване на работното време.
  • Вътрешни актове на работодателя относно работното време.
  • Често допускани грешки от екипа на работодателя и съдебна практика.
  • Почивки и официални празници, видове отпуски и придобиване право на отпуск.
17:30 Въпроси и дискусия
09:30
  • Ползване на отпуск, прекъсване на ползването, отлагане на ползването, възнаграждение по време на отпуск.
  • Отпуск при временна неработоспособност, поради бременност, раждане, осиновяване и отглеждане на дете. Отпуск за повишаване на професионалната квалификация.
  • Погасяване по давност на правото на платен отпуск.
  • Вътрешни актове на работодателя относно почивките и отпуските. Типични пропуски на екипа на работодателя.
11:00 Дискусия. Въпроси.
11:30 Раздаване на удостоверенията. Закриване на обучението

Място на провеждане

Роял Спа Хотел, гр. Велинград

www.royalspa.bg

Адрес: гр. Велинград, , бул. "Цар Самуил" № 3

Хотел Роял СПА се намира в квартал Чепино на Велинград и предлага общо 8 открити и закрити плувни басейна, както и безплатен WiFi интернет и безплатен паркинг. Гостите могат да ползват безплатно фитнес център, хидромасажна вана и сауна. Има 3 детски басейна и басейн с полу-олимпийски размери. Безплатно се предлагат финландска сауна, панорамна парна баня и лакониум. Всички стаи в хотел Роял СПА разполагат с климатик, плоскоекранен телевизор с кабелни канали и самостоятелна баня с душ. Всяка има собствен балкон с гледка към околната природа. Откритите басейни включват басейн с минерална вода, 2 басейна с топла минерална вода, 2 шокови басейна и 1 детски басейн. Има и 2 хидромасажни вани на открито с минерална вода. Вътрешните съоръжения включват басейн с минерална вода, римски басейн с минерална вода, шоков басейн, 2 хидромасажни вани и 2 детски басейна. Минералната вода в откритите басейни е с температура до 43°C. СПА центърът предлага масажи, турска и руска баня, които се предоставят срещу допълнително заплащане. Ароматната парна баня е на разположение срещу допълнителна такса. В хотела има 4 вида сауни - финландска, хималайска, инфрачервена и панорамна сауна. На място се намира ресторант, сервиращ традиционни български и популярни международни ястия. Хотел Роял СПА предлага съоръжения за барбекю срещу допълнителна такса, както и детска площадка.

  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел
  • Роял Спа Хотел

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор