Дата на провеждане:
25-26.01.2018


Място на провеждане:
гр. София, хотел Експо,


Лектори:
Иван Нейков
адв. Светлана Нейкова


Резюме:

Защо да участвате?

Това е:

  • Най-високо оцененият ни курс от серия „ПРАВО & Човешки ресурси“.
  • Сред най-посещаваните и най-често поръчван за вътрешнофирмено обучение.
  • С най-висока оценка на удовлетвореност.
  • Курсът, на който над 90% от участниците са дошли по препоръка от друг участник.
  • Курсът, на който идват от действащи адвокати до току-що завършили студенти по право.

Какво съдържа курсът?

Ще сключим най-успешния трудов договор, ще променим настоящите за да ги направим още по-добри, и накрая ще уволним всички притеснения, които имате при прекратяването им.

Ще изпозлваме различни подходи и методи за усвояване и запомняне на различните методи и практики.

Колко пъти ви се е случвало да се злоупотребява с договорите, които сами сте написали? А колко пъти сте изпитвали притеснения, че ще ощетите предприятието или служителите при сключването или прекратяването на трудовото правоотношение, заради използван неработещ начин и неподходяща съдебна практика? Ами, всички тези заплетени казуси, в стил параграф 22?… Колко пъти сте съжалявали, че сте допуснали развитие, ощетяващо интересите ви заради пропуск или не достатъчно опитен екип?

Заповядайте на НАЙ-ДОБРИЯТ ни интензивен курс от СЕРИЯ ПРАВО, за да се запознаете с промените в Кодекса на труда,  добрите практики и всички възможности, които българското и европейско законодателство предоставя за справяне с трудни и заплетени казуси.

Пригответе се да разберете как мислят адвокатите и защо когато сте стигнали до задънена улица те винаги намират изход. Позволете си да си отворите законовите вратички, известни на малцина.Запознайте се с най-добрите и изпитани практики!

Какво ще получите допълнително?

В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението, тъй като групите ще бъдат ограничени. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация!

Какво включват учебните материали?

Учебните материали са включени в пакет „Стандарт“ и „Бизнес“. Включват богато съдържание полезни примерни документи, договори, заповедени, молби, правилници и образци,  подготвени от лектора (на хартиен и електронен носител), както и актуалната нормативна база.

За кого е подходящ курса?
Този курс е наш BEST SELLER и е подходящ за хора, които искат или вече се занимават с управление на човеш ресурси  – мениджъри, експерти и специалисти в областта на управлението на човешките ресурси, юристи, адвокати, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.


Внимание! Ако курсът НЕ се окаже подходящ за Вас може да го замените с някой друг от тази серия:

МОДУЛ 1: Задължения и отговорности на експертите по управление на човешки ресурси.

МОДУЛ 2: 20-те вътрешни нормативни актове за добро управление на човешките ресурси.

МОДУЛ 3: Набиране и подбор на персонал.

МОДУЛ 4: Атестиране и оценка на труда. Формиране на работната заплата.

МОДУЛ 5: Сключване и изменение на трудовото правоотношение. Избор на договор.

МОДУЛ 6: Прекратяване на трудовото правоотношение. Съкращения в щата. Прилагане на 7 различни начина на прекратяване на трудовото правоотношение.

МОДУЛ 7: Работно време, почивки и отпуски. Възможности на работодателя за въвеждане на гъвкаво работно време.

МОДУЛ 8: Трудови задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност на служителите и работниците.

WORKSHOP по трудово право – разработване на вътрешни нормативни актове

WORKSHOP по трудово право – Сключване, изменение и прекратяване на трудовото правоотношение


ГАРАНЦИЯ 


“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!


С възможност да се запишете само за един от дните (по телефон)

  • 25.01.2018 г. – Сключване и изменение на трудови договори
  • 26.01.2018 г. – Прекратяване на трудови договори

Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Комфортни места на предните редове да
Лична консултация с лектора след обучението да
 Цена 240 лв.  360 лв.  480 лв.
 .      
20% отстъпка при записване до 31.10.2017  192 лв. 288 лв. 384 лв.
 .50% отстъпка при записване до 15.09.2017  120 лв. 180 лв. 240 лв.

Цените са крайни за един участник.


За да се регистрирате, изберете количество от съответния пакет и след това бутон РЕГИСТРАЦИЯ. Попълнете полетата и продължете до финализиране на заявката. При успешна регистрация ще получите веднага потвърдителен имейл с фактура.



Лектори

Програма

9:00 Регистрация на участниците
9:30 Откриване на семинара
9:30 НОВИТЕ ИЗМЕНЕНИЯ В КОДЕКСА НА ТРУДА и тяхното приложение

  • Промени, свързани с отпуските
  • Промени, свързани с работното време
  • Промени, свързани с прекратяване на трудово правоотношение
  • Промени, свързани с професионалната квалификация;
  • Нови задължения на работодателите относно трудовите досиета на ралотниците и служителите
11:00 Кафе-пауза
11:30 СКЛЮЧВАНЕ И ИЗМЕНЕНИЕ НА ТРУДОВОТО ПРАВООТНОШЕНИЕ

  • Предмет на трудовия договор – обхват на предмета на договора
  • Видове трудови договори според срока на действие на договора. Нови възможности за прилагане на срочните трудови договори
  • Трудов договор със срок за изпитване
  •  Как да направим избор между трудов и граждански договор.
  •  Изменение на договора. Правна уредба
  •  Ползите за работодателя от наемането на персонал на втори трудов договор. Особености на втори трудов договор със същия работодател
  •  Често допускани грешки от екипа на работодателя.
  •  Съдебна практика
13:00 Обедна почивка
14:00
  • Длъжностна характеристика – основен правен инструмент за защита интересите на работодателя – разработване, утвърждаване, връчване, изменение
  • Трудова книжка и други лични документи на работника (дипломи, удостоверения, сертификати)
  • Правна уредба   на документите, свързани с трудовия стаж
15:30     Кафе-пауза
16:00
  • Документи относно здравословното състояние на работника
  • Медицински удостоверения при постъпване на работа и др., болничен лист; документи относно проверки за употреба на алкохол; документи за употреба на лекарства, които влияят върху работоспособността
  • Автобиография – защо е важно за работодателя да има представена автобиография от работника и служителя?
  • Препоръка при постъпване на работа
17:30 Въпроси и дискусия 
18:00 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)
09:30 ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ТРУДОВОТО ПРАВООТНОШЕНИЕ

  • Как работодателя да организира и проведе законосъобразно съкращения в щата
  • Право на работодателя на подбор – основания, процедури, документи
11:00 Кафе-пауза
11:30
  • Прекратяване на трудовото правоотношение поради спиране на работа за повече от 15 дни
  • Прекратяване на трудовото правоотношение поради липса на качества на работника за ефективно изпълнение на работата
  • Най-чести грешки, допускани от екипа на работотеля.
13:00 Обедна почивка
14:00
  •  Прекратяване на трудовото правоотношение, когато работникът не притежава необходимото образование или професионална квалификация за изпълняваната работа
  • Прекратяване на трудовото правоотношение поради промяна на изискванията за изпълнението на длъжността, ако работникът не отговаря на тях
15:30 Кафе-пауза
15:45
  • Прекратяване на трудовото правоотношение поради обективна невъзможност за изпълнение на трудов договор
  • Действия на работодателя при възстановяване на работа на уволнен работник
  • Други нестандартни казуси, за които се налагат нестандартни решения.
  • Най-чести грешки, допускани от екипа на работотеля.
17:30 Въпроси и дискусия 
18:00 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)

Място на провеждане

гр. София, хотел Експо,

http://www.hotelexposofia.com

Бест Уестърн Хотел Експо се намира на адрес: гр. София, бул. "Цариградско шосе" № 149. Бизнес хотел, който се намира само на няколко минути от Летище София и недалеч от центъра на града. Хотелът е в непосредствена близост до Интер Експо и Конгресен Център.

  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо
  • гр. София, хотел Експо

Контакти

  • Нашият Екип Снежана Иванова

    Снежана Иванова

    Управител

    М: +359 885 103 173

    Т: +359 2 852 96 47

  • Нашият Екип Асения Асенова

    Асения Асенова

    Организатор обучения

    М: +359 882 272 125

    Т: +359 2 852 96 47

Партньори

  • Team Prevent

    Тийм Превент България

  • Responsa Design

    Responsa Design

  • Юридическа Компания Респонса

    Юридическа Компания Респонса

  • Компания за Финансови Услуги Респонса

    Компания за Финансови Услуги Респонса

  • Балкански Институт по Труда и Социалната Политик

    Балкански Институт по Труда и Социалната Политика

  • Трудов Монитор

    Трудов Монитор