+359886575720 / +359882272125

ЧАСТ 2 -

ЧАСТ 2 - "Нови възможности при сключване на трудовия договор. Задължителни вътрешни актове при управление на човешки ресурси."

Резюме

Ще бъдат разгледани: задължения и отговорности на експертите по управление на човешки ресурси; изготвяне на щатно разписание и длъжностна характеристика; оформяне на служебно досие; документация при сключване, изпълнение и прекратяване на трудовите договори; възможности на работодателя за разширяване съдържанието на трудовия договор. Най-честите грешки, допускани от екипа на работодателя.
Цена за един участник:240 лв. 210 лв. за втори участник. Цената включва:Такса обучение, кафе-паузи, учебни материали, консултации, конферентни разходи, удостоверение, вкл. ДДС Пакет нощувки:180 лв. за участник. Цената включва:2 нощувки в двойна стая с 2 закуски и 2 вечери на 10 и 11.07.2013 г., обяд на 11.07. Други услуги:Доплащане за самостоятелно настаняване - 40 лв./ден. ПРИ ЗАПИСВАНЕ НА ДВАТА КУРСА:Нощувка на 09.07.2013 г. - ПОДАРЪК!

Лектори

Място

Поморие

Хотел Виа Понтика

Хотел Виа Понтика Феста Виа Понтика - гр. Поморие, е горд носител на редица престижни награди в сферата на туризма: „Най-добър четиризвезден морски хотелски комплекс с винарска изба на 2019 г.“, „Морски хотел на годината за 2019 г.“, „Хотел на публиката за 2019 г.“ и редица други. https://festahotels.com/bg/festa-via-pontica  

Програма

  • Ден 1
    • 14:30 - Регистрация на участниците
    • 15:00
    • Откриване на семинара.
    • 15:00
    • Управление на човешки ресурси- същност и ефект.
    • Изготвяне на вътрешни нормативни актове в сферата на управление на човешките ресурси.
    • Изготвяне на щатно разписание.
    • 16:30 - Кафе-пауза
    • 16:45-18:30
    • Длъжностна характеристика – основен правен инструмент за защита интересите на директора.
    • Какво трябва да съдържа служебното досие на работника – създаване, съдържание и одит.
    • Трудова книжка и други лични документи на работника (дипломи, удостоверения, сертификати).
    • Правна уредба на документите, свързани с трудовия стаж.
    • Автобиография. Защита на личните данни в трудовия договор и личните документи на работника.
  • Ден 2
    • 9:30
    • Документация по сключване на трудовите договори.
    • Документация по време на изпълнението на трудовите договори.
    • Документация при прекратяване на трудовите договори.
    • 11:00 - Кафе-пауза
    • 11:15
    • Видове отпуски.
    • Придобиване право на отпуски.
    • Ползване на отпуск, прекъсване на ползването , отлагане на ползването.
    • Възнаграждение по време на отпуск.
    • 13:00 - Обяд
    • 14:30
    • Отпуск поради бременност, раждане, осиновяване и отглеждане на дете.
    • Вътрешни актове на директорите относно почивките и отпуските.
    • Най- често допускани грешки и съдебна практика
    • 15:30 - Индивидуални консултации – до 18:00 ч.
    • !!!! С възможност за всякакви правни консултации по конкретни въпроси и казуси. При по-голям брой участници и интерес от Ваша страна в консултациите ще продължат и след 18:00 ч.
  • Ден 3
    • 9:30
    • Трудов договор - правна същност, страни.
    • Съдържание на трудовия договор, определено от:
    • - Законодателството;
    • - Вътрешната нормативна уредба на учебното заведение;
    • - Преговорите по сключването му.
    • Съдържание на допълнителни споразумения за изменения на трудовия договор.
    • Възможности на работодателя едностранно да променя елементи на трудовия договор.
    • 11:00 - Кафе-пауза
    • 11:15
    • Предмет и съдържание на допълнителни споразумения, сключени на основание трудовия договор между страните.
    • Права и задължения на работодателя по трудовия договор.Възможности на работодателя да определя нови отговорности на служителя.
    • Права и задължения на служителя по трудовия договор.
    • Отговорност на страните за неразпространение на информация за съдържанието на трудовия договор.
    • Разлики в съдържанието на трудовия и гражданския договор.
    • Най- чести грешки , допускани от екипа на работодателя. Съдебна практика.
    • 12:00 - Закриване на обучението.

Контакти