Резюме
Разбиране на себе си и разбиране на междуличностните отношения. Митовете за коучинга и неговите силни страни в ежедневните проблемни ситуации. Самостоятелна работа с въпросник за определяне на колко от уменията, необходими в коучинг работата притежава всеки обучаем .(„Познавайки себе си - някои значимо важни качества за коуча“) Групова работа 3600 обратна връзка – работа с въпросника за дефиниране на персоналните умения, които всеки обучаем притежава и какво би поставил като лична цел за усъвършенстване и развитие по време на тренинга. Въвеждане на основните понятия. Определения. Дефиниране на различните видове коучинг и различните ситуации какъв тип коучинг изискват. Концепцията за 1-минутния мениджър на Бланчард (One Minute Manager Ken Blanchard). Базови комуникативни умения за практикуване на коучинг: Умения за слушане – Listening model: the four Rs of effective listening . Даване на обратна връзка - кратки динамични диалози за създаване усещане у всеки участник в обучението какво всъщност е коучинга и колко важно е да го прилагаме правилно и умело. Поставяне на цели; наблюдение; емпатия; интуиция; проверка на целта дали е постигната;
Продължителност на обучението: 16
Целеви групи: Учители - начален етап; Учители – прогимназиален етап; Учители – гимназиален етап; Директори; Заместник-директори; Ръководители на направление "Информационни и комуникационни технологии"; Педагогически съветници, психолози; Възпитатели в общежитие; Логопеди, рехабилитатори, ресурсни учители; Корепетитори, хореографи, треньори; Учители – предучилищно образование; Учители – целодневна организация;
Брой кредити: 1
Начин на завършване на обучението: Тестова проверка;
Форма на обучение: Частично присъствена
Часове присъствена част: 0
Часове синхронно в електронна среда: 0
Часове неприсъствена част: 0
Заповед: РД 09-2763 от 14-07-2017 г.