+359886575720 / +359882272125

Кризата и работното време- нови възможности за въвеждане на гъвкави режими на работа. Почивки, отпуски.

Кризата и работното време- нови възможности за въвеждане на гъвкави режими на работа. Почивки, отпуски.

Серия „Право & Човешки ресурси“

Резюме

Динамиката от последните години поставят на дневен ред въпроса за работното време. Обучението е еднодневно и ще обхване най-важните моменти и най-вече възможностите пред работодателя за ефективно управление на работното време. Защо да участвате? - Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в настоящите социално-икономически условия. Именно работното време е едно от условията, които стават все по-гъвкави и това ще бъде акцентът ни в това обучение. Какво ще съдържа курсът?  - Курсът е изцяло практически и слага акцент върху широките възможности на работодателя при използване на различните видове работно време, както и процедурите при ползване на почивки и отпуски. Често с няколко промени в режима на работата се наблюдават много положителни изменения както за работодателите, така и за служителите. Какво ще получите допълнително? - В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението, тъй като групите ще бъдат ограничени. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация! За кого е подходящ курса? - Курсът е подходящ за мениджъри, тийм лидери, експерти и специалисти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.
AКЦЕНТИ:
  • Неизползваните модели за организация на работното време.
  • Ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими
  • Видове отпуски.
  • Вътрешните актове, касаещи работното време, почивките и отпуските.
  • Предизвикателствата при работа от разстояние - дистанционна работа, home office, телеуъркинг, надомна и т.н.
  • Новите моменти в договорите за дистанционна работа – здраве и безопасност, работно време, задължения и отговорност.

РЕГИСТРАЦИЯ За да се регистрирате, натиснете бутона „ЗАПАЗИ СВОЕТО МЯСТО“ . При успешна регистрация ще получите потвърдителен имейл с фактура в рамките на работния ден.
  ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ
ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ - 240 лв.

* Цена за втори и следващ участник - 216 лв.

Допълнителни услуги:.
  • Комплект материали на хартиен и ел. носител, тефтер, химикал и торбичка – 60 лв.
  • Индивидуална консултация с лектора – 90 лв.

УДОСТОВЕРЕНИЯ  Всеки участник, преминал обучението, получава удостоверение.
ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ Обучението е с практическа приложимост и се провежда от доказани експерти и ПРАКТИЦИ в тази област, които ежедневно се сблъскват с Вашите проблеми и въпроси.
ВАЖНО
  • Начин на плащане: по банков път по предварително издадена от нас фактура.

ГАРАНЦИЯ  “Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!
 

Лектори

Място

София

Програма

  • Ден 1
    9:00 Регистрация на участниците
    9:30
    • Редовно работно време;
    • Удължаване и намаляване на работното време – възможности на работодателя;
    • Непълно работно време;
    • Различните форми на непълна заетост и ползите за работодателя от използването им - нови и неизползвани модели;
    • Режими на работно време - въвеждане на гъвкави режими;
    • Какви са предизвикателствата при работа от разстояние - дистанционна работа, home office, телеуъркинг, надомна и т.н.
    • Кои са новите моменти в договорите за дистанционна работа – здраве и безопасност, работно време, задължения и отговорност?
    • Вътрешни актове на работодателя относно работното време.
    11:00 Кафе-пауза
    11:30
    • Ненормиран работен ден – ползи за предприятието.
    • Сумирано изчисляване на работното време – ползи за работодателя.
    • Работно време с променливи граници – интереси за роботодателя и работника.
    • Новите промени в Кодекса на труда.
    • Често допускани грешки от екипа на работодателя;
    • Съдебна практика.
    13:00 Обедна почивка
    14:00
    • Нови и неизползвани форми на полагане на труд.
    • Нови възможности за работа от разстояние – дистанционна работа; телеуърк; надомна работа и др.
    • Каква е ползата на работодателя от трудовите договорите за дистанционна работа.
    • Нови моменти в трудовите договори за дистанционна работа – може ли да се съчетава работа на традиционно работно място и дистанционна работа.
    • Права и задължения на работодателя при договор за дистанционна работа.
    • Работното място при договор за дистанционна работа.
    • Как се осигуряват здравословни и   безопасни условия на труд при дистанционна работа.
    • Режими на работно време при дистанционна   работа.
    • Задължения на работника при дистанционна работа.
    • Нови вътрешни нормативни актове на предприятието при дистанционна работа.
    • Съдебна практика относно   изпълнението на договори за дистанционна работа.
    15:30 Кафе-пауза.
    16:00
    • Почивки и официални празници;
    • Видове отпуски;
    • Придобиване право на отпуск;
    • Ползване на отпуск, прекъсване на ползването, отлагане на ползването;
    • Възнаграждение по време на отпуск;
    • Отпуск при временна неработоспособност.
    • Отпуск поради бременност, раждане, осиновяване и отглеждане на дете;
    • Отпуск за повишаване на професионалната квалификация;
    • Вътрешните актове, касаещи работното време, почивките и отпуските;
    • Типични пропуски на екипа на работодателя;
    • Съдебна практика.
    17:30 Дискусия. Закриване на обучението.
       

Контакти