+359886575720 / +359882272125

Кризата и работното време- нови възможности за въвеждане на гъвкави режими на работа. Почивки, отпуски.

Кризата и работното време- нови възможности за въвеждане на гъвкави режими на работа. Почивки, отпуски.

Серия „Право & Човешки ресурси“

Резюме

Динамиката от последната година в съчетание с идващото лято поставят въпроса за работното време на дневен ред. Обучението е кратко и ще обхване най-важните моменти и най-вече възможностите пред работодателя. Защо да участвате? Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в настоящите социално-икономически условия. Именно работното време е едно от условията, които стават все по-гъвкави и това ще бъде акцентът ни в това обучение. Какво ще съдържа курсът? Курсът е изцяло практически и слага акцент върху широките възможности на работодателя при използване на различните видове работно време, както и процедурите при ползване на почивки и отпуски. Често с няколко промени в режима на работата се наблюдават много положителни изменения както за работодателите, така и за служителите. Какво ще получите допълнително? В рамките на курса предвиждаме широки възможности за персонални консултации и въпроси към лектора на обучението, тъй като групите ще бъдат ограничени. По този начин получавате експертния коментар на г-н Иван Нейков относно казусите от практиката на Вашата организация! За кого е подходящ курса? Курсът е подходящ за мениджъри, тийм лидери, експерти и специалисти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.
ГАРАНЦИЯ 
“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!
Акценти:
  • Неизползваните модели за организация на работното време.
  • Ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими
  • Видове отпуски.
  • Вътрешните актове, касаещи работното време, почивките и отпуските.
  • Предизвикателствата при работа от разстояние - дистанционна работа, home office, телеуъркинг, надомна и т.н.
  • Новите моменти в договорите за дистанционна работа – здраве и безопасност, работно време, задължения и отговорност.

Такса за участие: 150 лв. с вкл. 20 % ДДС Втори и следващ участник – 120 лв. с вкл. 20 % ДДС

Лектори

Място

ОНЛАЙН обучение

ОНЛАЙН обучение Онлайн обученията представлява семинар, който се провежда онлайн/презинтернет чрез софтуер за видеоконференция. Най-голямото предимство на онлайн обученията е възможността, която предоставят за провеждане на събитие от комфорта на дома или офиса на всеки един участник. Необходимо е да имате компютър с интернер, слушалки и микрофон (ако желаете да задавате въпроси). Ако нямате микрофон - може да задавате въпросите си чрез функцията "чат"

Програма

  • Ден 1
    13:00 Регистрация на участниците. 13:10
    • Кои са неизползваните модели за организация на работното време?
    • Какви са ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими?
    • Кои са новите и неизползвани форми на полагане на труд?
    14:00-14:15 Кратка почивка
    • Кои са неизползваните модели за организация на работното време?
    • Какви са процедурите при различните видове отпуски, които трябва да спазваме?
    • Кои са вътрешните актове, касаещи работното време, почивките и отпуските?
    15:15-15:30 Кратка почивка
    • Какви са предизвикателствата при работа от разстояние - дистанционна работа, home office, телеуъркинг, надомна и т.н.
    • Кои са новите моменти в договорите за дистанционна работа – здраве и безопасност, работно време, задължения и отговорност?
    16:30 Дискусия и въпроси

Контакти