+359886575720 / +359882272125

Нови задължения, отговорности и изисквания при управлението на учебни и детски заведения

Нови задължения, отговорности и изисквания при управлението на учебни и детски заведения

ЗИМЕН ТРЕНИНГ КУРС ЗА УЧЕБНИ И ДЕТСКИ ЗАВЕДЕНИЯ

Резюме

Традиционно в края на всяка година правим специализиран тренинг курс за учебни и детски заведения, в който събираме най-важната и най-новата информация за управляващите учебните и детски заведения, а именно директорите и техния екип. Тази година беше приет дългоочаквания Закон за училищното и предучилищното образование, който вменява на директорите и техния екип нови задължения и изисквания при управлението на учебните заведения.  По време на едно от последните ни обучения въведохме новите изисквания към директора относно подготовката на документацията при сключване, изменение и прекратяване на трудови договори. В тази връзка получихме десетки писма и обаждания (от участници и техни колеги, които не са присъствали на курса), в които директори на Столични заведения се консултираха с нас по този въпрос и от които разбрахме, че състоянието на документацията не отговаря на новите правила. Това е основната причина една от темите да е именно новите изисквания в документацията при сключване, изменение и прекратяване на трудови договори, какво и новите изисквания относно трудовите досиета на служителите. В течение на годината имаше много въпроси относно новите изменения и условия за пенсиониране на педагогически и непедагогически персонал, дори и след като подготвихме и изпратихме на нашите редовни участници материал с указания се почувства нуждата от още информация. С оглед на това, че темата късае всеки един от екипа на директора отредихме време за тази така важна тема. След всичко, което наблюдаваме през последните години и неотложната нужда от повишаване на заплащането на труда в сферата на образованието заложихме на последно място, но не и по-важност, темата за новите моменти в заплащането на труда на педагогически и непедагогически персонал. Тема, по която нашият екип работи непрекъснато в различни по вид и големина учебни заведения и проследява резултатите - към днешна дата има над 50 учебни заведения, които успешно са въвели новите модели.  Относно мястото на провеждане, избрахме хотел Боровец Хилс, който има много плюсове, но най-ценният за нас е тишината и спокойствието. Разполага с най-големият спа център в Боровец, но както всички наши участници много добре знаят - почти не остава време за него, заради натоварената програма. От множеството обратни връзки от редовните ни участници добре знаем, че нашите семинари са изключително полезни, но и много натоварени, заради голямото си съдържание и тежка материя. Към момента това ни прави обучителния център с най-висока оценка на качествен преподаден материал - това е така защото имаме амбиционната мисия да Ви предадем много повече опит и знания, отколкото времето ни позволява.  И за да променим имиджа на нашите "тежки" обучения ще се постараем да зарадваме нашите участници с няколко изненади за да не си тръгват изтощени както всеки друг път. Ще се опитаме да осигурим удължено работно време на спа центъра, както и отпускаща, но ползотворна работна вечеря с традиционната томбола с награди. Отделили сме 2 пъти повече време за въпроси и се надяваме, че този път освен качество на материала ще успеем и да се преборим за удовлетвореността на участниците! ГАРАНЦИЯ: За първи път получавате гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!   "Скъпи участници, читатели и приятели - не чакайте да стане прекалено късно! Без значение дали при нас или при други колеги, Ви съветваме да се запознаете с промените, новите изисквания и начините за справяне с проблемите в управлението на учебно заведение - бъдещето на България! Защото ние, от цялата група Респонса, виждаме как всеки проблем има решение, стига проблемът да бъде поставен на точния човек. Даваме Ви възможност да зададете въпросите, притесненията и тревогите си на нашият екип и Ви уверяваме, че дори и да не може да отговорим в рамките на този тренинг - ще се постараем да намерим правилния човек, който да Ви посъветва и да Ви даде решение!" - от екипът на Група Респонса
Мнения и коментари от участници на предходни тренинг курсове: "Благодарна съм за възможностите в професионален и личен план-които ми дава Академията. Заниманията са винаги интересни, изключително полезни и конкретни. Периодичността и актуалността на информацията са изключително приложими в ежедневната ми работа. От друга страна, контактите с колеги от страната ми дават още една възможност за обогатяване на професионалния опит. Какво ще променя? Или поне ще се опитам да променя: -  ще започна с мениджмънта на работния си ден. През годините съм забелязала, че динамиката на деня често променя предварителните ми планове и разчети, което води до неизпълнение или закъснение за определени задачи, и това ме прави неефективна и за колежките ми. - Последните три дни ми помогнаха най-после да взема едно тежко за мен и непопулярно решение при мениджмънта на персонала. - Ще бъда по-последователна в настояването и контрола върху подържащата квалификация и повишаването и при педогогическия персонал, както и за някои длъжности от непедагогическия персонал." - Я. Караджова, 130 СОУ "Стефан Караджа", София "Обучението е полезно за намиране на решения в конкретни ситуации и преосмисляне. Винаги има какво да се научи - хрумнаха ми много идеи, които практически да приложа в училище." - М. Милева и С. Георгиева - 29 СОУ "Кузман Шапкарев", София "Спестява ми много средства за съдебни разноски. Това е една изключителна инвестиция." - М. Пенева, ПУ "Васил Друмев", Шумен "Лекторът е перфектен, лекциите - изчерпателни, мястото - прекрасно, консултациите - изчерпателни" - С. Паскова, ОУ "Димчо Дебелянов", Ямбол "Ще работя с по-голяма увереност в знанията си в управляването и конкретност на работата." - Христо Боев, РИО Добрич "Тренингът беше тежък и препълнен със съдържание. За тези три дни, научих повече отколкото през последните 7 години стаж" - М. Георгиева, София

!!! Местата са ограничени !!! Моля, не превеждайте пари без да сте получили официално потвърждение с проформа-фактура !!! 

Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора по време на обучението да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител - да да
2 нощувки в двойна стая с 2 закуска, обяд и 2 вечери. - да -
2 нощувки в самостоятелна стая с 2 закуска, обяд и 2 вечери. - - да
Комфортни места на предните редове - - да
Ваучер за лична консултация с лектора - - да
Цена 240 лв. 420 лв 600 лв

Втори участник

180 лв. 360 лв. 540 лв.
 Изчерпани
 Цените са крайни за един участник.

Допълнителни услуги: ОРГАНИЗИРАН ТРАНСПОРТ - София - Боровец Хилс - София - 30 лв. на човек Настаняване на придружител в стая на участник: 180 лв. ( 2 нощувки + храна) Доплащане за настаняване в самостоятелна стая (към СТАНДАРТ) - 120 лв.

Лектори

Място

к.к. Боровец

Боровец Хилс

Боровец Хилс СПА Комплекс “Боровец Хилс” е сред най-модерните и елегантни високопланински хотели в България. Само на 70 км от София, уютно разположен сред боровите гори на ски курорта Боровец, хотелът предлага богати възможности за почивка, спорт и бизнес пътувания. С всичките си условия и удобства и в по-високата и спокойна част на курорта, хотелът е на 100 метра от пистата Ястребец 3, откъдето скиорите имат достъп до цялата инфраструктура на курорта.

Програма

  • Ден 1
    Тренинга започва на 10 декември в 14:00 ч. и приключва на 12 декември в 12:30 ч.
    1. Нови задължения при управлението на учебни и детски заведения - изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетия Закон за училищното и предучилищното образование
    1. Нови изисквания към работодателя относно подготовката на :
    • Документация по сключването на трудовите договори.
    • Документация по време на изпълнението трудовите договори.
    • Документация при прекратяване на трудовите договори.
    1. Нови изисквания към работодателя относно трудовите досиета на педагогическия и непедагогическия персонал – създаване, съдържание, съхранение, одит, задължение за предоставяве на копие.
    1. Нови моменти в заплащането на труда на педагогическия и непедагогическия персонал.
    • Атестиране и формиране на работните заплати.
    • Системи за атестиране на педагогически и непедагогически персонал.
    • Портфолио- нов инструмент в управлението на учебното заведение и за оценяване на педагогическия персонал.
    1. Нови изменения на условията за пенсиониране на педагогически и непедагогически персонал.
    • Ред за прекратяване на трудовия договор на педагогически и непедагогически персонал при навършване на възраст и стаж за пенсиониране.
    • Възможности за ранно пенсиониране при условията на учителски пенсионен фонд.
    Важно: Пълната почасова програма ще бъде изпратена само на участниците.

Контакти