+359886575720 / +359882272125

Семинар 4в1: Закона за предучилищното и училищното образование, Наредба №4, Наредба № 2, новия Закон за обществените поръчки

Семинар 4в1: Закона за предучилищното и училищното образование, Наредба №4, Наредба № 2, новия Закон за обществените поръчки

Тренинг за новите моменти при управлението на учебни и детски заведения

Резюме

ВАЖНО: В обучението ще вземе участие екип от Министерството, който ще се включи в дискусия с участниците  на 18 август от 9:30 ч. Целта на срещата е да бъдат коментирани въпроси за влезлия в сила на 01.08.2016 г. Закона за предучилищното и училищното образование както и по повод   подзаконовите нормативни актове. Ще бъдат коментирани и предстоящите действия на Министерството на образованието и науката  по повод реформата в образованието. Тази част от семинара е абсолютно безплатна  и всеки може да включи за участие в нея до изчерпване на местата. Нужно е да се запазите място, чрез формата по-долу.
  Семинарът 4в1 има за цел да подготви директорите на учебни заведения и техните екипи за новата учебна година, която ще започне с изцяло ново законодателство! Семинарът е разделен на 2 основни части:
  • Ново законодателство, свързано с новия Закон за училищното и предучилищното образование с Наредба № 4 за учебния план и Наредба № 2 за осигуряване накачеството на професионалното образование и обучение;
  • Ново законодателство, свързано с новия Закон за обществените поръчки
В първата част ще обсъдим дългоочакваният Закон за училищното и предучилищното образование, който вменява на директорите и техния екип нови задължения и изисквания при управлението на учебните заведения, е вече факт и влиза в сила от 01 август 2016 г.  Множество въпроси възникват при разглеждането на закона и подзаконовите нормативни актове, затова и този курс ще бъде фокусиран върху най-важните аспекти. Ще бъдат обсъдени:
  • Нови задължения при управлението на учебни и детски заведения – изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетия Закон за предучилищното и училищното образование;
  • изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетата Наредба № 4 за учебния план и Наредба № 2 за осигуряване накачеството на професионалното образование и обучение;
  • Нови функции и задължения на директора, на педагогическия съвет, на училищното настоятелство;
  • Нови органи за управление на различни процеси в учебните и детски заведения;
  • Нови изисквания към работодателя относно подготовката на: Документация по сключването, изменение и прекратяване на трудовите договори.
  • Нови изисквания към оформяне на документацията;
Във втората част ще обсъдим изцяло измения Закона за обществените поръчки, който беше изменен отново на 03 май 2016 г. Нашите лектори подготвиха анализ на правната уредба като основната цел ще бъде да запознаят участниците с новите изменения и да дадат сигурност на участниците за законосъобразното разходване на публични средства. Темите на нашите лектори обхващат приетите промени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) от 2016 г. и са насочени към ръководители и служители в бюджетните организации. Адв. Светлана Нейкова и адв. Станислава Стоицева подготвиха насоки за най-важните елементи в процеса на подготовка, възлагане и изпълнение на обществени поръчки по новите правила. Опитът на лекторите по казуси свързани с обществени поръчки гарантира експертният прочит на промените в ЗОП, който ще получите по време на семинара. Ще бъдат разяснени и сроковете и етапите за въвеждане в действие на новите правила по Закона за обществените поръчки. Идивидуалните казуси и множеството въпроси свързани с всяка една обществена поръчка са причина организаторите от Академия Респонса да предвидят широки възможности за въпроси и казуси от практиката на участниците. Всеки записал се участник може да изпрати предварително своите въпроси, чийто отговор ще получи по време на обучението. Защо да участвате?
  • Ще се запознаете с последните изменения и допълнения в законодателството в сферата на образованието;
  • Ще спестите време и усилия за подготовката на документацията;
  • Ще получите практически съвети за реализирането на обществена поръчка;
  • Ще намалите риска от грешки и пропуски, които биха довели до неприятности;
Вижте по-подробна програма на обучението по-долу.  
!!! Местата са ограничени !!! Моля, не превеждайте пари без да сте получили официално потвърждение с фактура !!! Благодарим Ви предварително!
Ценови пакети: Икономичен Стандарт ..Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Консултации и въпроси към лектора да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Кафе-паузи да да да
Wi-Fi интернет да да да
Материал на електронен и хартиен носител - да да
Комфортни места на предните редове  - - да
Лична консултация с лектора по-време на / след обучението  -  - да
Цена за участие в курса: 180 лв.  240 лв. 300 лв.
Втори участник от една организация 120 лв. 180 лв. 280 лв.
 Ранно записване до 31 юли 2016 г:  120 лв.  180 лв.  280 лв. 
  СУПЕР ранно записване с - 50%  90   лв.  120 лв.  240 лв.

Допълнителни услуги: ОРГАНИЗИРАН ТРАНСПОРТ – София – Боровец (Уинтър Палас) – София – 30 лв. на човек НОЩУВКИМоже да направим резервация за Вас в хотел Уинтър Палас 5*
  • Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска – 50 лв.
  • Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска и вечеря – 70 лв.
  • Нощувка на човек, настанен в двойна стая със закуска, обяд и вечеря – 85 лв.
    • Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска  – 70 лв.
  • Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска и вечеря – 90 лв.
  • Нощувка на човек в самостоятелна стая със закуска, обяд и вечеря - 105 лв.
Цената включва: настаняване, хранене на съответната база, ползване на  басейн,  сауни, фитнес,  WI-FI, паркинг
  ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ за този курс /най-често задавани към момента/: Въпрос: Защо нощувките са отделно? Отговор: Защото има много различни варианти, от които всеки участник може да избере най-подходящият за него/нея! Въпрос: Към всички опции за нощувка ли е включен СПА? Отговор Да!  Въпрос: Има ли организиран транспорт? Отговор: Да, но трябва да го заявите предварително. Ще тръгне от Централна автогара гр. София.
   ГАРАНЦИЯ 
“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!

Лектори

Иван Нейков
адв. Светлана Нейкова
адв. Станислава Стоицева

Място

Боровец

Уинтър Палас

Уинтър Палас Супер луксозният „Феста Уинтър Палас” се намира на метри от писта „Червено знаме” и високоскоростния четири-седалков лифт „Ситняково Експрес”. Сгушен сред прекрасна борова гора този бутиков хотел е перлата на курорта. Уникален по стил и обзавеждане, хотелът съчетава почивка на планина с първокласно обслужване и изтънчен лукс. Перфектното място да избягате от летните горещини!

Програма

  • Ден 1
    14:00 Регистрация на участниците
    14:30 Откриване на семинара
    14:30 Нови задължения при управлението на учебни и детски заведения
    • изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетия Закон за училищното и предучилищното образование
    16:00 Кафе-пауза
    16:30 Нови задължения при управлението на учебни и детски заведения
    • изисквания към ръководството на учебните и детски заведения, регламентирани в новоприетата Наредба № 4 за учебния план и Наредба № 2 за осигуряване накачеството на професионалното образование и обучение
    Нови функции и задължения на директора, на педагогическия съвет, на училищното настоятелство
    • Нови органи за управление на различни процеси в учебните и детски заведения:
    • Обществен съвет- какви са отговорностите му и как функционира
    • Координационен съвет за планиране, проследяване и координиране на усилията за справяне с тормоза – какви са отговорностите му и как функционира
    • Национален инспекторат по образованието
    18:00 Въпроси и дискусия
    18:30 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)
  • Ден 2
    09:30 Нови изисквания към работодателя относно подготовката на :
    • Документация по сключването на трудовите договори.
    • Документация по време на изпълнението трудовите договори.
    • Документация при прекратяване на трудовите договори. 
    • Нови изисквания към работодателя относно трудовите досиета на педагогическия и непедагогическия персонал
    • създаване, съдържание, съхранение, одит, задължение за предоставяве на копие.
    11:00 Кафе-пауза
    11:30 Нови моменти в заплащането на труда на педагогическия и непедагогическия персонал.
    • Атестиране и формиране на работните заплати.
    • Системи за атестиране на педагогически и непедагогически персонал.
    • Портфолио- нов инструмент в управлението на учебното заведение и за оценяване на педагогическия персонал.
    13:00 Обедна почивка
    14:00 Анализ на правната уредба по новия Закон за обществените поръчки, в сила от 15.04.2016 г.
    • Срокове и етапи за въвеждане в действие на новите правила по Закона за обществените поръчки
    • Възложители на обществени поръчки – статут, видове, особености; централизирано възлагане.
    15:30 Кафе-пауза
    15:45
    • Видове процедури за възлагане  на обществени поръчки, специфични особености на отделните видове процедури за възлагане на обществени поръчки по новия ЗОП
    • Прогнозна стойност и ред за възлагане, избор на процедура и подготовка на документация, нови моменти при съставяне на методиките и показателите за оценка етапи на провеждане, правила при обявяване, работата на комисия, избора на изпълнител; сключване на договор и нови основания за изменение.
    17:30 Въпроси и дискусия
    18:00 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)
  • Ден 3
    09:00
    • Изискване за публичност и прозрачност при откриване и провеждане на процедурите – профил на купувача, регистър на обществените поръчки.
    • Новите правила за обжалване на актовете на възложителите; допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение; права и задължения на страните в производството по обжалване.
    • Правомощия на КЗК.
    10:00 Кратка почивка
    10:15
    • Основания за отмяна на обжалваното решение или действие; съществени и несъществени нарушения.
    • Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
    • Административно-наказателна отговорност по новия ЗОП; субекти; видове административни нарушения; налагане на административни наказания.
    11:15 Дискусия. Закриване на обучението
    12:00 Индивидуални консултации (за пакети Бизнес)

Контакти

гр. София 1172
ж.к. Дианабад, ул. Васил Калчев 2, Офис - Партер