Вътрешните нормативни актове, технология за разработването им и процедура за влизането им в сила – нови възможности на работодателя за създаване на нови задължения на работниците.
Трудови задължения. Дисциплинарна и имуществена отговорност при неизпълнението им.
Задължения за лоялност и повишаване на квалификацията. Задължения за опазване и неразпространение на служебна информация.
Резюме:
Целите на курса са да запознаят участниците с ефективни и законосъобразни методи за изграждане на качествена вътрешна документация, която да защитава интересите на управителя и предприятието.
В едно с това сме добавили и втора тясно свързана тема, която ще обобщим до лесно асимилатна информацията за най-важните проблеми съгласно нормите за Трудовите задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност на служителите на Вашата фирма.
Защо да участвате?
Компетентното управление на човешките ресурси на предприятието, базирано на знание и опит е едно от основните предизвикателства пред мениджърите в новите социално-икономически условия особено в момента на здравна криза.
Именно това е и основният фокус на практическия курс с лектор г-н Иван Нейков.
Какво ще съдържа курсът?
Tренинг курсът е изцяло практически и слага акцент върху вътрешната нормативна уредба на предприятието, както и трудовите задължения и дисциплинарна и имуществена отговорност, която според г-н Нейков поставя основата за рационално и компетентно управление на човешките ресурси.
В многообразието от вътрешни нормативни актове в практиката на предприятията, ние ще насочим вниманието Ви към най-важните от тях, с помощта на които ще си осигурите сигурност, стабилност и предвидимост в управлението на персонала.
С помощта на множество казуси и примери от практиката ще добиете реални знания за това как да създавате, променяте и работите с най-важните нормативни актове, като акцентът ще бъде върху отношенията работодател – работник, при които винаги има много въпросителни и деликатни моменти. Във втората част ще разгледаме всичко около трудовите задължения, дисциплинарна и имуществена отговорност.
Ще се запознаете с конкретни техники за изготвяне и промяна на нормативни актове, с които защитавате в максимална степен интереса на работодателя в следните области:
Какво включват учебните материали?
Учебните материали са предоставени както на хартиен, така и на електронен носител. Включват богато съдържание полезни примерни документи и образци, подготвени от лектора.
За кого е подходящ курса?
Курсът е подходящ за мениджъри и експерти в областта на управлението на човешките ресурси, счетоводители, които се занимават с тази материя, управители на разрастващ се бизнес, както и всички, чиято работа е свързана с управлението на човешките ресурси.
АКРЕДИТАЦИЯ към МОН
Обучението по първата тема: „20 вътрешни нормативни актове за добро управление на образователна институция.“ е акредитирано към МОН и дава 1 кредит на участниците след спазване на законовите изисквания за успешно преминат тест след края на обучението. В случай че желаете кредит, моля да ни уведомите преди започване на курса.
РЕГИСТРАЦИЯ
За да се регистрирате, натиснете бутона „ЗАПАЗИ СВОЕТО МЯСТО“ . При успешна регистрация ще получите потвърдителен имейл с фактура.
Акценти и подробна програма вижте по-долу.
ТАКСА ЗА УЧАСТИЕ
Ценови пакети: | Икономичен | Стандарт | ..Бизнес… |
Best Seller | |||
Участие в целия курс | да | да | да |
Консултации и въпроси към лектора | да | да | да |
Удостоверение за преминат курс | да | да | да |
Материал на електронен и хартиен носител | – | да | да |
Комфортни места на предните редове | – | – | да |
Лична консултация с лектора след обучението | – | – | да |
. | |||
Цена | 300 лв. | 390 лв. | 480 лв. |
. | |||
Втори и следващ участник | 240лв. | 300 лв. | 420 лв. |
. |
Цените са крайни за 1 участник.
BEST SELLER ПАКЕТ – 540 лв. с вкл. 20 % ДДС – Участие в курса, материали на хартиен и ел. носител, консултация и удостоверение + настаняване в двойна стая за две нощувки на база изхранване FB + включени напитки.
Промо пакет – 450 лв. с вкл. 20 % ДДС – Участие в курса, консултация и удостоверение + настаняване в двойна стая за две нощувки на база изхранване FB + включени напитки.
Цените НЕ включват нощувки. В случай, че желаете може да предложим и организираме Вашето настаняване!
Цена за двойно настаняване за две нощувки на база изхранване FB (закуска, обяд и вечеря + включени напитки) – 150 лв. с вкл. 20 % ДДС
Цена за единично настаняване за две нощувки на база изхранване FB (закуска, обяд и вечеря + включени напитки) – 198 лв. с вкл. 20 % ДДС
!!! Местата са ограничени !!! Моля, не превеждайте пари без да сте получили официално потвърждение с фактура !!!
ВАЖНО
ГАРАНЦИЯ
“Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!
14:00 | Регистрация на участниците. |
14:15 |
|
15:00 | Кратка почивка |
15:15 |
|
16:00 | Кратка почивка |
16:15
17:00 |
Дискусия и въпроси. |
9:00 |
|
10:30 | Кратка почивка |
10:45 |
|
12:15
13:30
15:00
16:30 |
Обедна почивка
Кратка почивка
Дискусия и въпроси. Лична консултация с лектора – Бизнес пакет. |
09:00
10:30 Кратка почивка
10:45 Дискусия и въпроси. Закриване на семинара.
https://www.festachamkoria.bulgaria-hotels.com/bg/
Разположен сред вълшебството на вековните борови гори в най-стария зимен курорт Боровец, хотел „Феста Чамкория“ е идеалното място за почитателите на зимните спортове, семейна почивка или романтично пътешествие в планината. Хотелът работи целогодишно и е любимо място за почивка, както през зимния ски сезон, така и през лятото. Подчертано комфортният стил на хотела е умело съчетан с уюта и спокойствието, излъчвани от всичките 54 помещения за настаняване. Всички двойни стаи, студиа и апартаменти са обзаведени в класически стил, в бялата или златистата гама и всички съвременни удобства. Ресторантът, с капацитет 100 места, е изключително подходящ за организиране на официални събития, семейни празници или коктейли. На разположение на нашите гости са лоби бар и две напълно оборудвани конферентни зали. За търсачите на удоволствия на разположение в хотела са вътрешен отопляем басейн с красива зимна гледка, игрална зала, билярд, фитнес, гардероб за съхраняване на ски оборудване и детски мини клуб.