Дата на провеждане:
17-19.11.2021


Място на провеждане:
Grand Hotel Bansko 4*, гр. Банско


Лектор:
Иван Нейков


Резюме:

Първото по рода си интензивно 3 в 1 обучение, което разглежда три актуални въпроса:

  • +„Нови задължения и правомощия на ръководителите на образователни институции относно управлението на педагогическия и непедагогическия персонал през учебната 2021-2022 год, съгласно:
    – нови нормативни актове, в сила от 2021 година.
    – нови изисквания по време на  извънредна епидемична обстановка“
  • Атестиране на персонала в образователните институции. Оценка на труда. Формиране на работни заплати.  (тема с 1 кредит) 
  • Работно време, почивки и отпуски в образователните институции. Възможностите на работодателя за въвеждане на гъвкави режими на работа. (тема с 1 кредит) 

Резюме:

Ще бъдат разгледани въпроси свързани с различните системи за атестиране на персонала, както и различни начини за формирането на работната заплата и обвързването и с квалификацията.

  • Как да направим оценка на индивидуалното трудово представяне – критерии и показатели?
  • Как да процедираме при лошо представяне на служителя?
  • Може ли работодателя да намалява размера на работната заплата? – и още много отговори на казусите в практиката.

Втората тема ще обърне внимание на организиране на работното време, почивки и отпуски. Зимните празнични  и летните месеци са най-подходящи за такъв тип промяна и обучение, тъй като плавно и без стрес може да премине всяка преорганизацията.

В този курс ще бъдат разгледани широките възможности на работодателя при използване на различните видове работно време, както и процедурите при ползване на почивки и отпуски. Често с няколко промени в режима на работата се на наблюдават много положителни изменения както за работодателите, така и за служителите.

Ние знаем добре, колко ценно е времето на всеки работодател и затова събрахме за Вас информацията на едно място. Ако искате да разберете:

  • кои са неизползваните модели за организация на работното време…
  • какви са ползите за предприятието от въвеждане на гъвкави режими
  • кои са новите и неизползвани форми на полагане на труд…
  • какви са процедурите при различните видове отпуски, които трябва да спазваме…
  • кои са вътрешните актове, късаещи работното време, почивките и отпуските…

... този курс е за Вас!

Запознайте се с всички подробности и възможности за работодателите, които ще Ви помогнат да оптимизирате процеса на работа.

Вижте по-подробна програма на обучението по-долу.

ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ В КУРСА: Икономичен Стандарт Бизнес
    Best Seller  
Участие в целия курс да да да
Кафе-паузи да да да
2 нощувки на човек, настанен в двойна стая на база Ultra All
inclusive;
да да да
Удостоверение за преминат курс да да да
Удостоверение с 2 кредита по МОН да да
Материал на електронен и хартиен носител да да
Лична консултация с лектора по-време на / след обучението да
 .      
Втори и следващ участник: 444 лв.  504 лв. 624 лв.
 ..      
Редовна цена:  504 лв. 594 лв.  684 лв.
 .      

*Всички цени са с вкл. 20 % ДДС


ВАЖНО!!! В цената на курса са ВКЛЮЧЕНИ нощувките и пълно изхранване!!! (двудневно настаняване в периода 17-19 ноември 2021 г. в  Гранд Хотел Банско , в двойна стая на база Ultra All
inclusive/ закуска, обяд, вечеря, две междинни хранения, бг алкохол и напитки, напитки и хранения включени около басейна, напитки Лоби бар, бг алкохол и напитки в Лаундж бара до 2:00 часа, мини
бар и ползване наСПА услугите на хотела, достъп до фитнес.


Доплащане за единично настаняване за целия период: 165 лв. с вкл. 20 % ДДС


ГАРАНЦИЯ “Застраховани сте” като получавате нашата гаранция, че всички теми ще бъдат преминати. В случай, че времето не стигне да бъдат обсъдени всички обявени теми, нашите лектори ще запишат видео обучение с пропуснатите теми и те ще Ви бъдат предоставени възможно най-скоро. По този начин ще бъдете сигурни, че нищо няма да изпуснете!


 


Лектор

Програма

14:00 Регистрация на участниците
14:30 Откриване на семинара
  • 1. +„Нови задължения и правомощия на ръководителите на образователни институции относно управлението на педагогическия и непедагогическия персонал през учебната 2021-2022 год, съгласно:
    – нови нормативни актове, в сила от 2021 година.
    – нови изисквания по време на  извънредна епидемична обстановка“
16:00 Кратка почивка
16:30
  • Атестиране на персонала в образователните институции. Оценка на труда. Формиране на работни заплати. 
  • Нови моменти в нормативната уредба и в добрите практики при формирането на работните заплати.
  • Вътрешни нормативни актове относно заплащането на труда.
  • Обвързване на квалификацията и работната заплата.
18:00 Въпроси и дискусия
09:30
  • Атестиране и формиране на работните заплати.
  • Как да направим оценка на индивидуалното трудово представяне – критерии и показатели.
  • Как да процедираме при лошо представяне на служителя.
11:00 Кратка почивка
11:30
  • Може ли работодателя да намалява размера на работната заплата?
  • Фиксирана част на трудовото възнаграждение.
  • „Плаваща“ част на трудовото възнаграждение.
13:00 Обедна почивка
14:00
  • 2. Работно време, почивки и отпуски в образователните институции. Възможностите на работодателя за въвеждане на гъвкави режими на работа. 
  • Нови възможности за работодателя при прилагане на различни режими на работно време.
  • Редовно работно време.
  • Възможности на работодателя за   удължаване и намаляване на работното време.
  • Непълно работно време.
15:30 Кратка почивка
15:45
  • Сумирано изчисляване на работното време.
  • Вътрешни актове на работодателя относно работното време.
  • Често допускани грешки от екипа на работодателя и съдебна практика.
  • Почивки и официални празници, видове отпуски и придобиване право на отпуск.
17:30 Въпроси и дискусия
09:00
  • Ползване на отпуск, прекъсване на ползването, отлагане на ползването, възнаграждение по време на отпуск.
  • Отпуск при временна неработоспособност, поради бременност, раждане, осиновяване и отглеждане на дете. Отпуск за повишаване на професионалната квалификация.
  • Погасяване по давност на правото на платен отпуск.
  • Вътрешни актове на работодателя относно почивките и отпуските. Типични пропуски на екипа на работодателя.
10:00 Дискусия. Въпроси.
10:30 Раздаване на удостоверенията. Закриване на обучението

Място на провеждане

Grand Hotel Bansko 4*, гр. Банско

https://grandhotelbansko.bg/

Grand Hotel Bansko е луксозен хотелски комплекс с 5 звездна функционалност, който предлага пълна гама услуги за пълноценна почивка или бизнес пътуване. Хотелът е ситуиран в централната част на Банско, само на 15 минути пеша от ски лифта. Професионалният екип на Grand Hotel Bansko Ви гарантира първокласно обслужване и релаксираща атмосфера 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата. Хотелът е построен и обзаведен в модерен стил, съобразен с най-високите стандарти и тенденции в дизайна, за да отговаря на изискванията и на най-претенциозните гости. Гранд Хотел Банско работи целогодишно - през зимата комплексът е любима дестинация на скиорите и предлага ски гардероб и безплатен транспорт,  регулярно превозващ скиори от хотела до лифта и обратно, а през лятото гостите имат възможността да се възползват от външните басейни с пуул бар към хотела, както и от най-различни активности в и около Банско като пикник в планината, екскурзия до Парк на танцуващите мечки, разходки по еко пътеки, колоездене, офроуд и много други.

На Ваше разположение е най-големият в Банско СПА център, където ще откриете богатo разнообразие ot термални зони, спа терапии, масажи и лечебни процедури. Хoтелът разполага с външни и вътрешни басейни и аква съоръжения. При нас ще намерите основен и италиански ресторант, в които можете всеки ден да се насладите на различни интернационални ястия и напитки. В хотела е ситуирана и най-голямата зала за събития в Югозападна България с капацитет 600 души. За любителите на активната почивка и забавленията, хотелът предлага още:
  • Lounge bar
  •  Зала за хазартни игри "Monte Carlo"
  • Клуб от веригата  „Pulse Fitness"
  •  Playground за тийнейджъри и детски кът за най-малките

  • Grand Hotel Bansko 4*
  • Grand Hotel Bansko 4*
  • Grand Hotel Bansko 4*
  • Grand Hotel Bansko 4*

Контакти

За повече информация и въпроси, моля свържете се с нас по следните начини:

Други предстоящи обучения